7.7.11

To λευκό πουκάμισο

Έφτασε η ώρα να παρουσιαστεί
το κορίτσι με το λευκό πουκάμισο.
Βράδυ σε ένα μπαρ,
 τα χρώματα χάνονται μέσα στο μισοσκόταδο
ένα φως μόνο υπάρχει να φωτίζει την σιλουέτα
της κοπέλας που χορεύει.
Παιχνίδια ανάμεσα σε άσπρο και μαύρο
με ελάχιστες πινελιές χρώμα που αχνοφαίνεται.





Μέχρι τώρα την είχα στο εργαστήρι μου
και την παίδευα μέχρι να πάρει
την τελική μορφή της.


Σας την παραδίνω εμπρός σας
να χορεύει μόνο για εσάς!






 



 




λάδια σε καμβά (680Χ930)

5 σχόλια:

Maria Villioti είπε...

Είναι πολύ όμορφο. Εκπέμπει έντονο ερωτισμό και μυστήριο...

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχη η κοπελα με το άσπρο πουκάμισο,υπέροχη και εσυ την εβαλες να χορέψει για μάς.
Τα κατάφερα τελικά, δε ξερω αν το είδες;
Καληνύχτα.

Levina είπε...

Μαρία μου
ευχαριστώ πολύ, αν εσύ βρίσκεις πως εκπέμπει ερωτισμό, τότε πέτυχε ο στόχος με αυτή την εικόνα, άλλαξα και τις φωτογραφίες για να φαίνεται καλύτερα αλλά μάλλον δεν τα παω καλά με τις φωτογραφικές μου , απέτυχα στην ημερομηνία!!!
τα φιλιά μου και Καλό σου Βράδυ.


Τhalassokrator,
φυσικά και θα τα κατάφερνες, γιατί αλλοιώς θα θύμωνα πάρα πολύ!!!! χαχαχα
Σε ευχαριστώ για όλα τα ΄΄Υπέροχη΄΄ που μου άφησες.
Καλό σου βράδυ.

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

Εξαιρετική! Τόσο ερωτεύσιμη! Τόσο αληθινή!
Μπράβο σου Levina !

Levina είπε...

Βίκυ μου σε ευχαριστώ τόσο πολύ μα
μπροστά σε αυτό που έγραψες σήμερα
δεν βρίσκω τίποτα καλύτερο, ακόμα
εκεί είμαι και το διαβάζω ξανά και ξανά.

να είσαι καλά .

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...