5.8.11

Gitana





Ποτέ δεν φόρεσα μάσκα
Περαστική  μέσα από αυτόν τον φευγαλέο κόσμο
Δεν σκέφτομαι να σταματήσω
Πες μου ποιος περπατάει
Όταν μπορεί να πετάξει?

Το πεπρωμένο μου είναι να περπατώ
Οι αναμνήσεις μου είναι ένα μονοπάτι στην θάλασσα
Αυτό έχω να δώσω
Λέω αυτό που σκέφτομαι
Πάρε με όπως είμαι

Το φως είναι η τσιγγάνα καρδιά μου
Αυτή μόνο ξέρει πως θα κερδίσει ενάντια σε όλα
Μη προσπαθήσεις να με σταματήσεις
Ούτε να κυριαρχήσεις επάνω μου
Εγώ επιλέγω πώς να κάνω τα λάθη μου
Αγκάλιασε με αν έφτασα εχθές
μπορεί να σε αφήσω αύριο
Γιατί είμαι τσιγγάνα
Que soy gitana

Ακόμα μαθαίνω
Με κάθε φιλί, με κάθε ουλή
Αυτό που μπορώ να καταλάβω
Για  τόσες φορές που σκόνταψα
Είναι πώς να πέσω


Το φως είναι η τσιγγάνα καρδιά μου
Αυτή μόνο ξέρει πως θα κερδίσει ενάντια σε όλα
Μη προσπαθήσεις να με σταματήσεις
Ούτε να κυριαρχήσεις επάνω μου
Εγώ επιλέγω πώς να κάνω τα λάθη μου
Αγκάλιασε με αν έφτασα εχθές
 μπορεί να σε αφήσω αύριο
Γιατί είμαι τσιγγάνα
Que soy gitana

Πάμε και θα δεις
Πως η ζωή είναι χαρά
Είναι φυσικό να φοβάσαι
Αυτό που δεν γνωρίζεις

Πάρε με και πάμε
Η ζωή είναι χαρά
Είναι φυσικό να φοβάσαι
Αυτό που δεν γνωρίζεις

Θέλω να σε δω να πετάς
Quiero verte volar







Nunca usé un antifaz
Voy de paso por este mundo fugaz
No pretendo parar
Dime quien camina cuando se puede volar

Mi destino es andar
Mis recuerdos son una estela en el mar
Lo que tengo lo doy
Digo lo que pienso
Tómame como soy

Y va liviano
Mi corazón gitano
Que sólo entiende de latir a contramano
No intentes a amarrarme
Ni dominarme
Yo soy quien elige cómo equivocarme
Aprovéchame que si llegué ayer me puedo ir mañana
Que soy gitana
Que soy gitana

Sigo siendo aprendiz
En cada beso y con cada cicatriz
Algo pude entender
De tanto que tropiezo
Ya sé como caer

Y va liviano
Mi corazón gitano
Que sólo entiende de latir a contramano
No intentes a amarrarme
Ni dominarme
Yo soy quien elige cómo equivocarme
Aprovéchame que si llegué ayer me puedo ir mañana
Que soy gitana
Que soy gitana

Vamos y vemos
Que la vida es un goce
Es normal que le temas
A lo que no conoces

Tómame y vamos
Que la vida es un goce
Es normal que le temas
A lo que no conoces

Quiero verte volar
Quiero verte volar

Y va liviano
Mi corazón gitano
Que sólo entiende de latir a contramano
No intentes a amarrarme
Ni dominarme
Yo soy quien elige cómo equivocarme
Si vine ayer aprovecha hoy que me voy mañana
Que soy gitana

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι στίχοι είναι από τραγούδι υποθέτω.

Ωραίοι στιχοι και οι φωτογραφίες.

Ανώνυμος είπε...

Τώρα πήρα χαμπάρι ότι είναι της Shakira τραγούδι και ακούγεται. Δεν ειχα ήχο πριν !

Είπα και εγώ !

Καλό το τραγούδι. Της πάει για τσιγγάνα !

Κική Κωνσταντίνου είπε...

πολυ ωραιο τραγουδι αλλα πολυ ωραιος και ο τροπος που βρηκες φιλη μου να μας το παρουσιασεισ! :)

Levina είπε...

GiP μουουουου
ένα απο τα αγαπημένα μου τραγούδια
με εκφράζουν οι στίχοι,
με εκφράζει η μουσική
και το ερμηνεύει μια φοβερή

Shakira

Levina είπε...

ΕΚΦΡΑΣΟΥ

Καλημέρα κοριτσάκι μου
ναι είναι πολύ ωραίο το τραγούδι
ευχαριστώ

να έχεις μια όμορφη μέρα.

Apokalipsis999 είπε...

Ωραίοι οι στίχοι, που αν δεν έβαζες τη μετάφραση, θα τους αγνοούσα μιας και δεν ξέρω τη γλώσσα...

Levina είπε...

Apokalipsis

ναι ,
είναι πολύ ωραίοι οι στίχοι του συγκεκριμένου τραγουδιού.
Υπάρχουν πολύ ωραία λόγια σε πολλά ξένα τραγούδια που τα προσπερνάμε ή τα απορρίπτουμε
γιατί δεν μας αρέσει ο ερμηνευτής.

Ανώνυμος είπε...

Λεβίνα μουυυυυυυυυυυ ποσα ευχαριστωωωωωω

το λατρευω αυτο το τραγουδι..

Levina είπε...

σ αγαπω

a su disposición!!!

χαχαχα.....στην διάθεσή σου

πως να μη το λατρεύεις?

Lulù είπε...

Hello, I’m the author of the picture,
I’ll be happy if you credit me with a link back to the original one, that can be found here http://www.flickr.com/photos/gataloca/4100296135/

Thanks for your comprehension.

Ανώνυμος είπε...

Ныне я поток читал для эту тему. [url=http://profvesti.ru/o-stroitelstve-domov/]ремонт холодильников на дому[/url]

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...