9.12.11

πετάνε οι σκέψεις...



σε ένα κόσμο που παίρνει μακριά τα όνειρα
πως μπορείς να είσαι άγγελος ?
αλήθεια το λέω πολλές φορές ότι ο ουρανός
τα βλέπει όλα
αλήθεια τα πιστεύω πως γίνεται ένα φιλί
να τα αλλάξει όλα
εύχομαι να είναι τόσο εύκολο να ακούω
καμπάνες να χτυπούν
και κάθε φορά που σκέφτομαι  εσένα
να θέλω να χαμογελάσω
γλυκιά μορφή της ψυχής μου
δεν αναρωτιέμαι ... μα δεν ξέρω
πως γίνεται να είμαι τόσο μα τόσο τρελή
να σε βλέπω να βγαίνεις πίσω από την
ομίχλη του μυαλού μου
να κλέβεις τις σκέψεις μου και να χάνεσαι ξανά
και αυτό το λίγο να μου φτάνει
να μη θέλω να μάθω τον δρόμο σου
και να χορεύω εύθραυστη πεταλούδα
ζωή ... για λίγο να με σπρώχνει όλο και πιο ψηλά
να σε γυρεύω από εκεί να ψάχνω
να πετάω μέσα στον ουρανό και να τα βλέπω όλα
του κόσμου τα δίκια και τα άδικα
μα φαίνονται από εκεί ψηλά τόσο μακριά όλα αυτά
και εσύ να έχεις ήδη χαθεί
ελεύθερος εσύ
και εγώ χαμένη τρελή ψυχή δεμένη με σκοινί
να ακολουθώ την σκιά σου
αλήθεια το ξέρω
πως κάποια στιγμή θα είμαι μια πεταλούδα
με ολάνοιχτα φτερά  θα πετάω
σε ασυννέφιαστο ουρανό
μέσα στον δικό μου παράδεισο


Levina

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τελικα μονοι μας μπορουμε να δημιουργησουμε τους δικους μας παραδεισους!!!!

καλο βραδυ Λεβίνα μου με φιλια μαγικα..

Lyriel Bee είπε...

Και γω το ξέρω πως θα έρθει αυτή η στιγμή, μπορεί να είσαι ήδη αυτή η πεταλούδα ..

Levina είπε...

Ναι σ αγαπώ μου
μόνοι μας και τον παράδεισο και την ...κόλαση.
Καλό Σαββατόβραδο αγαπημένη μου
φιλιά και σε σένα



Μπισκοτάκι μου
ίσως....να κρύβομαι και εγώ
στον δικό μου παράδεισο!
φιλιά κοριτσάκι , να έχεις
ένα όμορφο Σαββατοκύριακο

Ανώνυμος είπε...

έγραψες όσα θέλω να της πω!

Άιναφετς είπε...

Οι σκέψεις...
Αχ! αυτές οι σκέψεις, τις περισσότερες φορές παίζουν μαζί μας, μας παραπλανούν, αλλά εμείς τις λατρεύουμε...
Ναι, οι σκέψεις πετούν!!! ;-)

Καλό μας βραδάκι!
ΑΦιλιά! :))

Levina είπε...

καλημέρα Σκοτεινούλη μου
να της τα πεις όμως...μη το αφήσεις να περάσει...μην αφήνεις τον χρόνο να φεύγει...
κι αν είναι τυχερή...θα καταλάβει!
φιλιά
για μια υπέροχη εβδομάδα :)






μαγισσούλα μου
ας μας παραπλανούν, ας μας βγάζουν την γλώσσα και μας κοροιδεύουν, ας μας παίρνουν μαζί τους
στα σύννεφα και μετά....ας μας πετάνε από ψηλά
να βυθιστούμε στην κόλαση....σκέψεις είναι...ελεύθερες!
πρωινά φιλιά και να έχουμε
μια καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

Εχει περασει πολλες φορες απο το μυαλο μου να τις τα πω και εγω μια που η απαντιση του φιλου Dark
με καληψε απολειτα αλλα μαγισσουλα μου αυτη...
ειναι ελευθερη και εγω με σκοινη δεμενος κυνηγαω την σκια της.
Αυτη θα παραμενει ελευθερη και εγω απλα θα εχω σφιξει την θυλια στο ιδιο αυτο σκοινη.
Το μονο που μενει ειναι το ανικανοποιητο της ψυχης που σε τρελενει.
Ειναι αυτη που αγαπας και μισεις ταυτοχρονα, που ενω ειναι αυτο που θα ηθελες πραγματικα να εχεις στη ζωη σου δεν θελεις να κατσεις διπλα της ουτε για λιγα δευτερολεπτα
Αν ηταν τυχερη θα τα ειχε καταλαβει οταν επρεπε... οχι τωρα.

Σε φιλω καλη μου μαγισσα και καλη σου μερα

Levina είπε...

Oμορφούλη μου
είναι απλά οι αντιφάσεις των συναισθημάτων, είναι η πάλη που κάνει η καρδιά με την λογική...
τραβάνε και οι δυο το σχοινί ...χωρίς εμείς να μπορούμε να κάνουμε κάτι πέρα απο το να το κόψουμε κάποια στιγμή και να ελευθερώσουμε τον εαυτό μας...εμείς οι ίδιοι...και αν αυτή δεν το κατάλαβε τώρα θα το καταλάβει όταν συναντήσει
τους δράκους στην πορεία της...μα θα είναι αργά !
Φιλιά Παναγιώτη μου
Εγώ θα ευχηθώ να είναι χαρούμενες οι μέρες σου :)

Λιακάδα ☼ είπε...

I know the feeling..... :(

Levina είπε...

Λιακάδα μου αγαπημένη
βρες μου έναν που να μη το ξέρει!!!!

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...