17.4.12

η συνάντηση




αυτή η συνάντηση
δεν θα είναι από φόβο
δεν θα είναι μια αδιέξοδη συνάντηση
δεν θα είναι από τύχη
δεν θα είναι γιατί στον δρόμο σου
η κούραση σου χτύπησε την πόρτα
δεν θα είναι  διαίσθηση
μα ούτε και παραίσθηση
δεν θα ακολουθείς στον ουρανό τα σύννεφα
δεν θα είσαι κάτω από την βροχή
δεν θα ψάχνεις να κρυφτείς
δεν θα είναι Καλοκαίρι
μα ούτε και Χειμώνας
δεν θα υπάρχει εποχή για να σκεπάσει
της σκέψης σου τα αδιέξοδα
δεν θα είναι μια τεθλασμένη γραμμή
μα ούτε και ευθεία
χωρίς επιλογές
θα είναι 
γιατί οι άνεμοι μας έσπρωξαν
σ΄ αυτό το σταυροδρόμι
σε μια συνάντηση
με αρχή
μα
δίχως τέλος




20 σχόλια:

valia είπε...

ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ...ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ LEVINAKI ΜΟΥ!
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

evi είπε...

τελος..

μεγαλη συζητηση..

ας ειναι χωρις τελος..

καλημερα γλυκια μου λεβινα.
χριστος ανεστη.
σε φιλω..

serenata είπε...

Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις φιλενάδα:)
Θέλει μια κανάτα καφέ και πολλές ώρες συζήτηση.
Φιλάκια:))

Apokalipsis999 είπε...

Τα πολλά «δεν» δεν έχουν θέση μπροστά στο «δίχως τέλος»! Αρκεί όντως να είναι «δίχως τέλος». Διότι ο άνθρωπος στον ενθουσιασμό του, εύκολα λέει μεγάλες κουβέντες! Ποτέ δεν ξέρεις βέβαια...

Levina είπε...

Αληθώς Ανέστη αγγελέ μου
Μακάρι η λέξη τέλος να μην υπήρχε στο λεξιλόγιο μα και τι παράξενο...
όταν το θέλεις δεν έρχεται και όταν το απεύχεσαι βιάζεται να έρθει!!!

Καλό βράδυ
φιλιά πολλά!

Levina είπε...

Αληθώς Ανέστη evi μου,
πολλά φιλιά σου στέλνω
να είσαι καλά και καλό σου βράδυ!!!

Levina είπε...

Πολλά θέλει μα και να τα κάνουμε εσύ νομίζεις
θα βρούμε άκρη?
για πολλά αμφιβάλλω πια!

φιλιά serenata μου
καλό μας βράδυ!!

Levina είπε...

Είναι οι 'λίγοι' εκείνοι που ξέρουν να συνεχίζουν, οι σπάνιοι χαρακτήρες που αξίζουν! Μόνο που αυτοί δέν λένε μεγάλες κουβέντες ... πράξεις κάνουν!!

φιλιά Σταμάτη μου
καλό σου βράδυ!!

Riccie Finestra είπε...

δεν πολυκατάλαβα τί θέλει να πει η ποιήτρια, ούτε και τα σχόλια τα πολυκατάλαβα, αλλά καλή επιτυχία στη Συνάντηση!

Levina είπε...

θα είναι κάτι που αρχίζει γιατί το θέλουν δυο άνθρωποι
και όχι γιατί θα είναι υποχρέωση ή το καταφυγιό τους από οτιδήποτε!
και δεν έχει σημασία αν τα καταλαβαίνουμε όλα, σίγουρα δεν γίνεται αυτό...
μπορούμε να δίνουμε τις δικές μας ερμηνείες σε αυτά που διαβάζουμε , να δίνουμε
την δική μας οπτική:))

Kαλημέρα Jony !!

Ianos είπε...

Mπροστα στο τελευταιο "θα ειναι" χανονται ολα τα απο πανω "δεν" ...Χρονια πολλα και καλα!!! :)

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Υπέροχη τροφή για αναζήτηση. Πράγμα που λατρέυω
ΤΕΛΟΣ! Υπάρχει άραγε στα αλήθεια; Ή μήπως είναι το ΑΝΤΕΣΤΡΑΜΜΈΝΟ είδωλο της ΑΡΧΗΣ στον καθρέφτη της ύπαρξης;
Καλή σου μέρα Λεβίνα μου!

Παναγιώτης είπε...

Οπως και να το δεις τελος υπαρχει...
Αυτο ομος που κανει τις συναντησεις αυτες μοναδικες ειναι
η υπεροχη διαδρομη, με στιγμες γεματες χρωμα και παλμους
σιγουρα περαν του φυσιολογικου.

χρονια πολλα μαγισσουλα να περνας ομορφα

Katerinanina είπε...

αυτη η συναντηση θα ειναι διαφορεετικη, το νιωθω, θα ειναι διαφορετικη γιατι αλλαξαν οι πρωταγωνιστες! τα σκηνικα ειναι ιδια αλλα υπαρχει αλλαγη στη σκεψη, οταν βασιλευει η ανιδιοτελεια τοτε ολα μπορουν να εκπληρωθουν ως δια μαγειας...

Gyro είπε...

ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ υπάρχει τέλος σε όλα.

Μα σε όλα.

Η διαδρομή όταν είναι όμορφη, μετράει και μένει στη μνήμη μας, αλλά μέχρι εκεί.
Με όποιον και αν συναντηθείς να σιγουρευτείς ότι είναι φιλόζωος πρώτα και μετά ότι δεν είναι τσιγκούνης. Ο τσιγκούνης στα λεφτά είναι τσιγκούνης και στα αισθήματα. Εξακριβωμένο. Ισχύει ανεξαρτήτως φύλου.

Κατά τα άλλα, νομίζω έχω καταλάβει τι θέλει να πει η ποιήτρια. Θα έχει μια όμορφη συνάντηση με κάποιον τύπο, φιλόζωο και κουβαρδά, ωραίο κλπ, με φαρδείς ώμους και τα ρέστα.
Ελπίζω να περάσεις όμορφα. Να ξέρεις όμως ότι κάποτε θα τελειώσει. Ξέροντάς το θα απολαύσεις περισσότερο την συνάντηση.

Πολλά δεν είπα όμως?
Καλό απόγευμα.

Levina είπε...

Xρόνια Πολλά Ιανέ
ξεχνιούνται με τρόπο μαγικό όλα τα ΄δεν΄ :))

Καλό σου βράδυ!

Levina είπε...

Για εμένα είναι σίγουρο πως κάθε τέλος σηματοδοτεί μια καινούργια αρχή...
Εκείνο που φυσικά δεν μπορούμε να ξέρουμε είναι αν θα είναι για το καλύτερο ή το χειρότερο!
Πάντως σαν λέξη και μόνο το ΄τέλος΄ σηκώνει πολύ συζήτηση :))

Kαλό σου βράδυ
Χριστοφορέ μου!

Levina είπε...

Χρόνια Πολλά παγωτοξωτικό μου,
ναι έτσι νομίζω και εγώ πως είναι
μαγικά :))

φιλιά πολλά
Καλό βράδυ να έχεις !

Levina είπε...

Κάποια συνάντηση Κατερινάκι μου θα είναι διαφορετική, θα είναι ΄μαγική΄ θα χύνονται τα αστέρια από τον ουρανό, θα ακούς αστραπές εκεί που δεν υπάρχουν, θα βλέπεις να στριφογυρίζει σαν καρουζέλ ο κόσμος γύρω σου και εσύ εκεί να ψηλώνεις, να ψηλώνεις ... πάει ξέφυγα!! φιλάκια Κατερινάκι
να έχεις ένα όμορφο βράδυ και ίσως ... κάποτε ...

Levina είπε...

Είσαι τόσο ... μα τόσο απίστευτος!
Δύστυχώς δεν βρήκε ακόμα η ποιήτρια κάποιον ψηλό, με φαρδείς ώμους, κοιλιακούς φέτες, θεληματικό πηγούνι, σκάφος, καταθέσεις και να έχει κάνει και λοβοτομή για να την αντέξει .....!!!

χαχαχαχα
Καλό βράδυ Gyro μου :))

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...