22.6.12

Αφασίας μονόλογος

 





Στον ύπνο μου ήταν που έψαχνα να βρω
πως θα ξεφύγω από τους δρόμους
που καταπίεζαν αβάσταχτα το Εγώ μου

Να μείνω μόνη μου ήθελα

να κρυφτώ από αδηφάγα βλέμματα
που με κυνηγούσαν
Καταγγελία  η εξουσία τους έκανε ...
Για τα ζωντανά χέρια μου που άγγιζαν,
Για το μυαλό μου  που ακόμα δούλευε

με τα γρανάζια του  ν΄ ακούγονται επάνω από 
τον θόρυβο που έκαναν  τα  απορριματοφόρα
τις ζεστές βραδιές  του  Καλοκαιριού
Για τα μάτια μου που μέσα τους γυάλιζε
ο πυρετός του αύριο και μια προσμονή
που με την σιωπή της ενοχλούσε

Όταν ξύπνησα ιδρωμένη στο λευκό κρεββάτι μου
απόρησα γιατί δεν μπορούσα να κουνήσω
τα χέρια μου, τα πόδια μου, ακόμα και το
βλέμμα μου καρφωμένο ήταν ψηλά στο ταβάνι
δεν μπορούσα να κοιτάξω εκείνους που μιλούσαν
πλάι στο προσκεφάλι μου , άγνωστες φωνές.
Νεκρή βολεύτηκα ανάμεσα σε φάλτσους ήχους
ανάμεσα σε ψεύτικα λόγια και κάλπικα νομίσματα.
Ένα κενό ο κόσμος μου και η ψυχή μου.


Σιωπή.

Όταν με σκέπασε το σεντόνι δεν μπόρεσα να
κουνήσω τα χέρια μου να το διώξω από πάνω μου
Όταν όλα σκοτείνιασαν δεν άνοιγε το στόμα μου
για να φωνάξω πως ήμουν ζωντανή '    Ήθελα φως
Όταν άκουσα το ρυθμικό πλοπ πλοπ πλοπ
ήταν ο ήχος από το χώμα και
δεν φοβήθηκα ... έπεσα για ύπνο.

Σε τρία χρόνια ....
τότε θα τους πω πως έκαναν  λάθος οι ανόητοι!!


 Levina



  

21 σχόλια:

KaPaworld είπε...

Καλημέρα γλυκιά μου...μένω κατάπληκτη...αυτό το τέλος δεν το περίμενα με τίποτε....3 χρόνια θα παραμείνει σιωπηλά νεκρή...περιμένοντας να αποδειχθεί το λάθος!!! Τι υπομονή, τι καρτερικότητα, τι κουράγιο...

Levina είπε...

Καλημέρα Κατερινάκι μου
Για παρομοίασε την γυναίκα αυτή με όλους εμάς
που παραμένουμε στην σιωπή μας περιμένοντας την καταδίκη μας,
που βολευόμαστε και αναμένουμε να αλλάξει κάτι που
τελικά δεν αλλάζει ποτέ και μάλλον κατηφορίζει στο χειρότερο...

Δεν είμαι σίγουρη πως θα μιλήσει ούτε σε τρία χρόνια !

Τα φιλιά μου
να έχεις μια όμορφη μέρα !

Ανώνυμος είπε...

Ηξερα οτι μιλας για την Ελλαδα μας...

vailie

*Φαντομάς. είπε...

ούτε εγώ είμαι σίγουρη αν θα μιλήσει σε 3 χρόνια!γιατί τέτοια ανοχή..
συμβολική διάσταση της ανάρτησης!

Taelia88 είπε...

Εύχομαι να μην χρειαστούν τρία χρόνια για να αποδειχθεί το λάθος! Εύχομαι να ξυπνήσει πολύ νωρίτερα από το λήθαργό της και να αρχίσει να ουρλιάζει.. είμαι ζωντανή!!
Καλό σ/κο Levina!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Όπως πάντα ντύνοντας τα πάντα όσα συμβαίνουν σε σένα ή γενικότερα, με τους αριστουργηματικούς στίχους, "χτίζεις" μια εικόνα στέρεη που έχει όμως την υφή του αέρα που αναπνέουμε.
Τα τρία χρόνια βέβαια θα μπορούσαν να είναι και τρείς μέρες.Οπως η Ανάσταση! Είμαι όμως πολύ σίγουρος ότι το σώμα δεν είναι νεκρό. Μια νεκροφάνεια ίσως. Ένα σκούντημα χρειάζεται για να ξυπνήσει. Και θα ξυπνήσει!

Gyro είπε...

Μπρρρρρρ
Τι γράφεις εκεί βρε?

Ανατριχίλα. Η παρομοίωση σωστή, αλλά φρικιαστική.
Όταν έχασα τη γιαγιά μου νόμιζα ότι θάφτηκε ζωντανή. Είχα εμμονές για πολύ καιρό.

Levina είπε...

Kαλησπέρα Vailie μου
Πολλά φιλιά και καλή ξεκούραση εύχομαι
για το Σαββατοκύριακο :))

Levina είπε...

Ίδωμεν!!

καλό Σαββατοκύριακο κοριτσάκι μου
πολλά φιλιά :))

Levina είπε...

Θέλοντας να παραμείνω αισιόδοξη
θα το πιστέψω κι εγώ αυτό!

καλό Σαββατοκύριακο καλή μου Taelia :))

Levina είπε...

Xριστοφορέ μου με τον γλυκό τον λόγο πάντα και
όπως πάντα διαβάζεις τις εικόνες μέσα στις λέξεις!
Το Σώμα κοιμάται αυτό το σκούντημα που γράφεις
περιμένει ... μακάρι να ΄ρθει !
Να είσαι καλά
και να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο :))

Levina είπε...

Δεν ήταν εμμονή, ήταν μια φυσιολογική αντίδραση που
έχουμε όλοι όταν χάνουμε αγαπημένα πρόσωπα ...

φιλιά
να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο :))

Gyro είπε...

Και συ το ίδιο.

Apokalipsis999 είπε...

Ο μονόλογος της αφασίας έπρεπε να ήταν διάλογος!
Με αφασία εκούσια, σε έναν εφιάλτη του παραλόγου.
Σε 2 το πολύ χρονάκια, θα ανανεωθεί αυτή η αφασία.
Μόλις ο ένας «μεσσίας» διαδεχθεί τον άλλο.
Μόνο που η κλίνη είναι του Προκρούστη
και δεν το έχει πάρει χαμπάρι κανείς!

Ανώνυμος είπε...

Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο
είναι η μόνη λέξη που νομίζω οτι του ταιριάζει!

Υποκλίνομαι! Μπράβο σου ρε Levina μου!
Πολύ σωστές και εύστοχες οι παρατηρήσεις σου!

Καλή σου μέρα!

Σελήνη είπε...

Υπέροχο!

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Θα κρατήσω την ανάσα μου και θα εκπνεύσω ίσως σε..τρία χρόνια..!
Πολύ Δυνατό και Καθηλωτικό..
Και με βρίσκει ήδη σε μία "συνομιλία" με την Αιωνιότητα..

Levina είπε...

Καλησπέρα Σταμάτη μου
Νομίζω πως όλοι το ξέρουν κατά βάθος κι ας το αγνοούν ηθελημένα!

Καλό σου βράδυ :))

Levina είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ ΝέΜεΣις
τα φιλιά μου
Καλό βράδυ :))

Levina είπε...

Kαλησπέρα Σελήνη μου
σε ευχαριστώ πολύ !

Καλό σου βράδυ :))

Levina είπε...

Δύσκολες αυτές οι ΄΄συνομιλίες΄΄
θέλουν βαθειά σκέψη και προσήλωση στον στόχο
και αβέβαια τα αποτελέσματα !
Μα αξίζουν τον κόπο :))

καλό βράδυ !

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...