20.12.12

Έρχονται Χριστούγεννα









Αντίστροφα μετράμε τις ημέρες
Χριστούγεννα έρχονται
Γεμίζαμε τις ζωές μας χρόνια και χρόνια με χρυσόσκονες, κυλούσαν τα μέλια
από τα μελομακάρονα, οι άχνες ζάχαρες από τους κουραμπιέδες έμεναν
γλυκά φιλιά στα χείλη μας, τα τραπέζια στολισμένα, λογιών λογιών φαγητά
περίμεναν τους φίλους, τους συγγενείς και τα παιδιά γέμιζαν τις αγκαλιές τους
με δώρα … άφθονα δώρα που ερχόταν να προστεθούν στην αφθονία των
προηγούμενων λες και τα χριστουγεννιάτικα δώρα είχαν κάτι μαγικό που
επισκίαζε όλα τα υπόλοιπα !


Στο μάρμαρο ακουμπισμένα τα ψιλά , έτοιμα να τα μοιράσουμε στα παιδιά
που θα ερχόταν να μας πουν τα κάλαντα, κρατώντας φλογέρες, τρίγωνα ,
κιθάρες, τα πιο προχωρημένα ακόμα και μαγνητοφωνάκια που με ένα στριγκό
ήχο σου τραγουδούσε η πολυπαιγμένη κασέτα «Χριστός γεννάται σήμερον».
Έβλεπες τα μάτια τους να λάμπουν, τις μυτούλες κόκκινες από την παγωνιά,
γάντια και σκουφιά εξείχαν από τις τσέπες των μπουφάν και τι πλάκα είχαν
όταν έπαιρναν το αντίτιμο της δουλειάς τους και έτρεχαν στο επόμενο σπίτι,
στο επόμενο μαγαζί.




Κάτι άλλαξε  τώρα πια
Μουδιασμένα τα λόγια, οι ευχές, μουδιασμένα τα όνειρα για τις γιορτινές μέρες …
πώς να γίνει αλλιώς?
Το σπίτι φέτος θα το ζεστάνουν οι  καρδιές μας κι όχι το σβησμένο καλοριφέρ,
τα δώρα  θα είναι χειροποίητα δημιουργήματα αγάπης, πραγματικής αγάπης
για τα πρόσωπα που θα τα δώσουμε, το τραπέζι θα στρωθεί με την πιο πλούσια
διακόσμηση, με κλαριά από πεύκα , κεριά και κόκκινες κορδέλες, οι άνθρωποι
που θα καθίσουν σε αυτό θα  νοιώθουν  ευφορία στην καρδιά, θα τσουγκρίσουν
τα ποτήρια με το σπιτικό κρασί , θα φάνε τα παραδοσιακά μαγειρεμένα φαγητά
και θα γελάνε ευχαριστώντας την ίδια την ζωή που τους αφήνει να ζήσουν
αυτές τις απλές στιγμές που λείπουν από εκατομμύρια συνανθρώπους μας.


Έρχονται Χριστούγεννα και δεν έχει νόημα να  συζητάμε για το ένδοξο παρελθόν
όταν οι μέρες ήταν ονειρικά πασπαλισμένες με χρυσόσκονες.




ΘΕΛΩ να κρατήσω μέσα μου τα όμορφα που έζησα
ΘΕΛΩ να φτιάξω όμορφα αυτά που ζω με το υλικό που έχω.




                                                                                         
                                                               Levina







19 σχόλια:

ΦΛΩΡΑ είπε...

Και θα τα καταφέρεις να περάσεις καλά με ότι απέμεινε γιατί ξέρεις να δίνεις αξία ακόμη και στα λίγα, τα ταπεινά τα μικρά.
Καλά Χριστούγεννα να έχουμε κι ας νοιώσουμε φέτος το κρύο που είχε η φάτνη.

Ανώνυμος είπε...

Είσαι υπέροχη !! Τόσο ΄λομορφα και τόσο γλυκά τα λόγια σου !!

Εχτισες ένα υπέροχο κόσμο με τις λέξεις σου. Σου ευχομαι να είναι όπως τον περιγράφεις και να περάσεις όμορφες στιγμές !!

Δεν θα μας τελειώσουν Λεβινάκι ! Κουράγιο... Ίσως κάτι καλύτερο ανατείλει του χρόνου...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλως σε βρηκα στο ομορφο σπιτικο σου.Ολα υπεροχα εδω!!!
Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

Apokalipsis999 είπε...

Άλλα τα Χριστούγεννα παλιά, και άλλα τα σημερινά. Τότε υπήρχαν ζωντανά έθιμα και τώρα κάποια like στο facebook! Και όσο για τη φτώχεια... τουλάχιστον να δούμε την πνευματική διάσταση των γιορτών που την ξεχάσαμε τόσα χρόνια!

Unknown είπε...

Να μην αφήσουμε να αλλάξει τίποτα. Στο χέρι μας είναι. Να το παλέψουμε και να τα κάνουμε όλα όπως ήταν τότε.

Τις ευχές να τις φωνάζουμε δυνατά για να ζωντανεύουν τι ψυχές μας.
Οι καρδιές μπορούν να ζεστάνουν περισσότερο από κάθε καλοριφέρ.
Τα δώρα της καρδιάς είναι ανεκτίμητα και ας έχουν κατασκευαστεί από άχυρο.
Η διακόσμηση με αντικείμενα που προέρχονται από τη φύση κρύβει από μόνη της το θείο μέσα της.
Και οι άνθρωποι, έχοντας αντιληφθεί τη ματαιότητα των περασμένων μεγαλείων, θα απολαύσουν με την καρδιά τους κάθε μπουκιά, κάθε γουλιά και κάθε αγκαλιά που θα τους ανοιχτεί μια τέτοια άγια μέρα.
Αυτά τα Χριστούγεννα μπορούν να γίνουν τα ομορφότερα της ζωής μας...

Riccie Finestra είπε...

τα λόγια σου μία κάψουλα του χρόνου και εμείς όλοι εκεί, σε αυτά τα υπέροχα ΑΛΗΘΙΝΑ Χριστούγεννα της καρδιάς μας...

Λιακάδα ☼ είπε...

Πανέμορφη ανάρτηση!
Ανυπομονώ τόσο για τούτα τα χριστούγεννα... :)
Περιμένω την αγκαλιά που θα με ζεστάνει και θα με κάνει να κλείσω το καλοριφέρ...
Φιλάκια πολλά!

Υ.Γ Ευχές τηλεφωνικώς! :))

Margo είπε...

Αυτό είναι το νόημα αυτής της πανανθρώπινης γιορτής.
Να σαι καλά Λεβίνα μου και να χαρείς τα Χριστούγεννα με όσους αγαπάς.

Σε γλυκοφιλώ!

Levina είπε...

Φλωράκι μου ποτέ δεν έδινα παραπάνω αξία σε εκείνα που δεν άξιζαν και τώρα πια ακόμα περισσότερο! Μπορούμε να φτιάξουμε τις ζωές μας πολύ καλύτερα με ότι διαθέτουμε … θετική σκέψη , αγάπη για ότι υπάρχει γύρω μας και ελπίδα … πολύ ελπίδα για το αύριο!
Σε φιλώ πολύ
Καλό βράδυ!!

Levina είπε...

Gipako μου
όσο βλέπω να χαμογελάνε οι άνθρωποι που αγαπώ, οι φίλοι που βρίσκουν καινούργια μηνύματα σε αυτές τις μέρες, τότε ένα γλυκό αεράκι μας αγκαλιάζει όλους! Να είμαστε καλά, αυτό μόνο εύχομαι να να μπορούμε να φτιάχνουμε τις μέρες μας καλύτερες!
Τα φιλιά μου και να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

Levina είπε...

Σκρουτζάκο μου
σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη και τις ευχές σου!!
Σου εύχομαι κι εγώ τα καλυτερότερα για σένα και τους δικούς σου, να περάσεις όσο πιο όμορφα γίνεται!
Καλά Χριστούγεννα !

Levina είπε...

Σταμάτη μου
Χάθηκαν στις γκρίζες μεγαλουπόλεις τα ζωντανά έθιμα πριν από πολλά πολλά χρόνια, όμως ναι , τώρα πια είναι ευκαιρία να ανακαλύψουμε όλοι μας μια άλλη διάσταση γι αυτές τις γιορτές, πάνω από τα φτιασίδια, τα στολίδια, το χρήμα.
Όσο για τις συνεννοήσεις με like πάντα τις αντιπαθούσα και έχω φύγει εδώ και μήνες από αυτά .
Να είσαι καλά
Καλό σου βράδυ!

Levina είπε...

Καπετάνιε μου
Πολλά αφήσαμε να αλλάξουν μέσα στα χρόνια, χαθήκαμε σε δαιδαλώδεις άγνωστους δρόμους κυνηγώντας χίμαιρες , όμως να που ήρθαμε εκεί που ήταν κάποιες άλλες εποχές, όταν μικρά απλά πράγματα είχαν άλλη αξία! Ένα γλυκό από φιλικά χέρια, λίγα λουλούδια, φαγητό φτιαγμένο με φροντίδα και τραπέζι στρωμένο για τους αγαπημένους …. Αυτά φτάνουν για να γλυκαίνουν την καρδιά!
Ναι , αυτά τα Χριστούγεννα θα τα κάνουμε τα ωραιότερα της ζωής μας!!
Καλό σου βράδυ Καπετάνιε!

Levina είπε...

Jony μου
Έτσι τα θέλω, όμορφα, γλυκά, με τα μάτια να λάμπουν από ευχαρίστηση! Όπως τότε που ήμουν παιδί!
Έτσι πρέπει να τα θέλουμε όλοι!
Να είσαι καλά
Καλό βράδυ να έχεις!

Levina είπε...

Λιακαδάκι μου
Να έρθεις να καθίσουμε στο τζάκι, ξέχασε το καλοριφέρ αυτό ανήκει στην σφαίρα του ανέκδοτου τώρα πια και θα έχεις όσες αγκαλιές θέλεις για να ζεσταθείς!
Φιλιά πολλά και να έχεις μια όμορφη βραδιά!

Levina είπε...

Margo μου
Ευχαριστώ για τις ευχές σου, μακάρι όλος ο κόσμος να περάσει όμορφα , πραγματικά με όλο το νόημα αυτής της γιορτής!
Το ίδιο θα σου ευχηθώ, να είναι γλυκά αξέχαστες αυτές οι μέρες για εσένα και την οικογένειά σου!
Πολλά πολλά φιλιά
Καλό βράδυ!

Lyriel Bee είπε...

Καλές γιορτές να έχεις Λεβίνα μου, με μπόλικη αγάπη και παρέα αγαπημένη, αυτά είναι τα δώρα :)

Levina είπε...

Mπισκοτάκι μου
μόνο αυτά τα δώρα εύχομαι και περιμένω ... αγαπημένα πρόσωπα γύρω μου που θα ζεσταίνουν τον κόσμο μου, αυτό εύχομαι για όλους!

Σε φιλώ
να περνάς καλά :))

vailie είπε...

Ενας κομπος η χαρα μου κ ομως σαν θα ρθεις σταλα-σταλα θα στη δωσω για να ζεσταθεις....
Αυτο μου ηρθε πρωτο στο μυαλο τωρα που διαβαζα την αναρτηση σου! :-)
Ολα γιορτινα γιατι αυτο βγαινει απο μεσα μας!!! Κ δεν μπορουν να μας το παρουν οσο ειμαστε αυθεντικοι!
Μακια χριστ/κα! :-P

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...