14.2.13

Πολύτιμό Μου








Eίσαι ένα ξεχωριστό πρόσωπο για μένα
έχεις τόση αξία όση έχει και για ένα παιδί το κόκκινο μπαλόνι του
όση αξία έχει για μια καρδερίνα η ελευθερία
κι ας είναι τόσο συνηθισμένο το πρόσωπό σου
τα μάτια σου ας μην έχουν κάποιο ιδιαίτερο σχήμα ή χρώμα
Eίσαι ένας Άντρας που στέκεται σαν μια μεγάλη πέτρα εμπρός μου
σε αυτή μπορώ να στηρίξω το βάρος μου σαν γέρνω κουρασμένη
αυτή με κρατά να μη κατρακυλίσω σε μονοπάτια που γλιστρούν
Eίσαι ένας Άντρας που μοιάζει με δέντρο χιλιόχρονο
σταθερά στην γη ριζωμένο , με στρεβλωμένα
από τον χρόνο κλωνάρια φυλλοβόλα     κι όμως
τα Καλοκαίρια μου κάτω από τον κορμό σου ξαπλώνω το κορμί μου
για να γλιτώνω την κάψα των μεσημεριών και χαζεύω τις σπασμένες
αχτίδες του ήλιου που προσπαθώντας να με φτάσουν χάνονται μέσα σου
Eίσαι ένας Άντρας απαλός σαν μωρουδιακή κουβέρτα που την τυλίγω
γύρω μου και χώνω ανάμεσα στις δίπλες της το πρόσωπό μου για να πάρω
βαθιές ανάσες που μυρίζουν μέλι και βρεγμένη γη και σπόρους σταριού
Eίσαι ένα ξεχωριστό πρόσωπο για μένα κι αν ποτέ δεν στο ΄χω πει
να ξέρεις
έχεις τόση αξία όση έχει η κάθε ανάσα που παίρνω στον καθαρό αέρα


                                                                                                          Levina






8 σχόλια:

ΦΛΩΡΑ είπε...

Ύμνος...
Υπέροχο ευχαριστώ.
Πιστεύω πως όταν βγάζει κανείς θετικά συναισθήματα από μέσα του και τα αποτυπώνει σ' ένα χαρτί νιώθει διπλή ευχαρίστηση.
Χαίρομαι που όλα αυτά βγήκαν από μέσα σου και σίγουρα έχουν αποδέκτη...
Να είσαι καλά κάτω απ' τον ίσκιο του.
Φιλιά πολλά.

airis είπε...

Τι ερωτικός λόγος , τρυφερός και συνάμα μαγευτικός!
Ταξίδεψα μέσα στις λέξεις σου....
Όλη μέρα δεν με είχε απασχολήσει ο Έρωτας και να που λύγισα με μια απρόσμενη εξομολόγηση!

Ανασκουμπώνομαι, γιατί έτσι πρέπει!
Φιλιά ... ευλογημένη εσύ που ένιωσες τούτα τα όμορφα και τα κατέγραψες!

Levina είπε...

Καλημέρα Φλωράκι μου
ναι κοριτσάκι μου έχουν αποδέκτη, λόγια που βγήκαν από έναν λαβύρινθο , από δρόμους με ανηφόρες, κατηφόρες , εμπόδια ...
Τελικά όμως ήταν μια σταθερή πορεία εμπρός κι εγώ ένοιωσα καλά που βγήκαν από μέσα μου.

Σε φιλώ και σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη μέρα :))

Levina είπε...

Kαλημέρα γλυκιά airis
ούτε εμένα με απασχόλησε , χάθηκα στις υποχρεώσεις μου, δεν έδωσα ευχές, δεν πηρα και το βράδυ σκεφτηκα πως δεν τις χρειαζόμουν ... οι σταθερές δεν χρειάζονται τέτοιες επιβεβαιώσεις και τα λόγια αυτά ήταν πριν λίγες μέρες γραμμένα, αυθόρμητα το χέρι μου πήγε σε αυτά για να τα δημοσιεύσω.

Να είσαι καλά κοριτσάκι μου
σε φιλώ , να έχεις μια όμορφη μέρα!

Unknown είπε...

Καλημέρα κι από δω Λεβίνα μου...
Θα συμφωνήσω με την Αριστέα, γράφεις τόσο υπέροχα ερωτικά, μαγευτικά όντως... Είσαι πραγματικά ευλογημένη που μέσα από τόσες δυσκολίες κράτησες κοντά σου τον άνθρωπό σου και εξακολουθείς να μπορείς να μυρίζεις τη μυρωδιά του τις νύχτες... Αν αυτό δεν είναι αγάπη, τότε ποια;

Levina είπε...

Mαρία μου όπως όλες οι σχέσεις πιστεύω, δοκιμάστηκε και η δική μας μέσα στον χρόνο και θα περάσει κι άλλες δοκιμασίες ... αλλά αφού τα καταφέραμε έως εδώ έχω εμπιστοσύνη στην συνέχεια και πρέπει να σου πω πως στην ζωή αν δεν γνωρίσεις τα χειρότερα (όχι απαραίτητα στο πετσί σου, βλέποντας κοντινές καταστάσεις για γέλια και για κλάματα γύρω σου)δεν μπορείς να εκτιμήσεις τα καλύτερα, αυτό το μάθημα πήρα.

Να είσαι καλά Μαράκι μου
κι ολόψυχα σου εύχομαι τα καλύτερα!

vailie είπε...

Το λατρεψα!!!!
Υπεροχο να αγαπας και να σε αγαπουν ετσι......
Ειδες πως αποκτουν ολα μια αλλη διασταση οταν εχεις παλεψει για μια τετοια αγαπη?
Στο εχω ξαναπει...ειναι σαν να ειμαστε η μια μεσα στο μυαλο της αλλης....μονο που εσυ το βγαζεις προς τα εξω....
και λατρευω τις φωτο που βαζεις! παντα ειναι τοοοσο δυνατες.....
(Σσσς....μην τους ενοχλησουμε! Να ζησουν τον Ερωτα τους.....)
Σε φιλω, γλυκια μου...... ;ο)

Levina είπε...

Mικρό μου vailie
δεν σε προλαβαίνω καρδιά μου απόψε!
Είναι αθόρυβη η αγάπη όπως την έχω εγώ μέσα μου, είναι απαλή σαν θρόισμα, δεν κραυγάζει, δεν ενοχλεί, αγκαλιάζει , σαν ανάσα είναι ζωής ....
και ναι μπορείς και βγάζεις πολλά προς τα έξω κι ας μην το έχεις καταλάβει!

κι εγώ σε φιλώ :)

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...