22.2.13

Βροχερή Καλημέρα







Καλημέρα με ένα μπολ γεμάτο χρώματα … παγωτό φιστίκι, φράουλα, κρέμα, ζαχαρωτά και …
Βρέχει, πάλι βρέχει όλη την νύχτα κι εγώ να κοιμάμαι με ένα μάτι σαν τον σκύλο που
μυρίζεται τον κίνδυνο, μόνο που ο σκύλος θα πεταχτεί ορεξάτος γαβγίζοντας να κυνηγήσει
φαντάσματα, ενώ εγώ σέρνομαι από πόρτα σε παράθυρο και πάλι πίσω.
Την λατρεύω την βροχή και συνάμα … να προχθές που σταμάτησε η αντλία των ομβρίων και
πλημμύρισε η αποθήκη, μόλις τελειώσαμε να φέρνουμε τα βρεγμένα στο γκαράζ και να απλώνουμε ρούχα να στεγνώσουν  … μου δημιούργησε κρίση  πανικού.

Αυτό είναι το κακό … άσχετο αλλά ξέρεις τι είναι κρίση πανικού? Να στεγνώνει το στόμα σου,
να σταματά η καρδιά σου, να τρέμει το κορμί σου ανεξέλεγκτα έτοιμο να καταρρεύσει, να σου
είναι αδύνατο να κοιτάξεις έξω από το παράθυρο τις σταγόνες του νερού… Παλιό κατάλοιπο
αυτό από τον πανικό που παθαίνω αν βρεθώ ανάμεσα σε πολύ  και  άγνωστό μου κόσμο … Όχι αυτό δεν θα το αφήσω να γίνει χρόνιο, θα το πολεμήσω, δεν θα μου γίνει κάτι που αγαπώ εφιάλτης !

Άσχετο κι αυτό …κάποτε όταν με πονούσε, όταν με απογοήτευε κάτι απλά του γύριζα την
πλάτη κι έφευγα, κρατώντας το μέσα μου σαν το τσίμπημα της βελόνας … ακίνδυνο μα
οδυνηρό. Δεν γυρίζω πια την πλάτη σε κανέναν και σε τίποτα κι ας  με ξαφνιάζουν αυτά που
διαμάντια τα νόμιζα και μου βγήκαν ιμιτασιόν.

Θα έρθει και η Άνοιξη σε λίγο, τελειώνει κι αυτός ο Χειμώνας, οι αμυγδαλιές έχουν ήδη
ανθίσει, εχθές είδα και μια λευκή ίριδα στον κήπο, οι μωβ αργούν να βγουν… θέλω να βγει ο
ήλιος, θέλω να ζεσταθώ περπατώντας στους ήσυχους δρόμους … μπουμπουνίζει και ταράζεται
όλο το βουνό από το πρωί κι εγώ …


θέλω να αισθανθώ ξανά πολύχρωμη … βαρέθηκα να είμαι  γκρι .
Καλημέρα σας είπα ; 


                                                                                                                         Levina





22 σχόλια:

airis είπε...

Αχ Λεβίνα μου πόσο σε νιώθω! Πόσες φορές πλημμυρίσαμε φέτος και παιδευόμαστε κάθε φορά να αδειάσουμε το υπόγειο στη δουλειά. Κάθε φορά που ακούμε βροχή πάμε με τρεμάμενη καρδιά να μετρήσουμε τις ζημιές!
Δεν αντέχουμε άλλη βροχή ακόμα κι αν είναι όμορφη στιγμές!
Θέλω κι εγώ λίγο ήλιο!!!!!

Την καλημέρα μου!

Memaria είπε...

Πολλή βροχή έριξε φέτος κι έχασε κι αυτή την ομορφιά της..
Τελευταία νομίζω πως ζω σε έναν νοτισμένο εφιάλτη που θέλω να τελειώσει πια..θέλω να στεγνώσουν όλα κι εγώ μαζί..πραγματικά νομίζω πως είμαι κι εγώ νοτισμένη ώρες ώρες...
Σήμερα πάντως θα βρέχει πάλι...ίσως αύριο να δούμε τα χρώματα που λαχταράμε!
Καλημέρα..φιλάκια!

Levina είπε...

Kορίτσια μου
ξαναέβαλε νερά η αποθήκη μου κι είμαι να σκάσω... ανεβοκατεβαίνω , έχω γίνει βαπόρι καλύτερα να μην με ακούσετε τι έχω πει σήμερα! Θα με διαγράψετε από φίλη ...χαχαχα.

Ανώνυμος είπε...

Κατάλαβα.. μεγάλη ταλαιπωρία κι αυτή. Πάλι μπράτσα θα κάνεις! Χαχα. Κι εδώ έχει ρίξει τρελές βροχές φέτος, εκατοντάδες σπίτια και χωριά καταστράφηκαν κι εκκενώθηκαν από την αρχή του έτους στην βόρεια περιοχή της χώρας. Πες τα να ξεδώσεις! :Ρ

Χαιρετισμούς από την μακρινή Αυστραλία

Dennis Kontarinis είπε...

Καλή σου μέρα.
Νάμαι πάλι εδώ. Ωραίες οι εικόνες της βροχής. Και δικαιολογημένη η αγωνία και ο φόβος σου. Όμως όμορφη και η αναμονή της άνοιξης που πλησιάζει.
Εύχομαι άνοιξη να είναι πάντα η ζωή σου.
Νάσαι καλά

serenata είπε...

Γεια σου Λεβίνα μου:)
Αυτό δεν ήταν βροχή φιλενάδα!
Κατ' αρχάς δεν ξημέρωσε!!!
Μες τη νύχτα με ξύπνησα οι αστραπές και οι κεραυνοί.
Εβρεχε, έβρεχε έβρεχε...και έριχνε πολύ χαλάζι..αλλά πάρα πολύ!
Σηκώθηκα κατά τις 8 και κοίταξα έξω...σα να είχε χιονίσει απ' το χαλάζι στον κήπο!

Σε φιλώ πολύ πολύ:))

ΥΓ Ξέρω τι είναι οι κρίσεις πανικού....ειδικά ανάμεσα σε πολύ και άγνωστο κόσμο.....
Αν αυτό σου λέει κάτι, δεν είσαι η μόνη.....

αγκαθι είπε...

Μη με πεις περίεργη Λεβίνα μου, αλλά κι απ΄ αυτές τις δύσκολες στιγμές μπορώ να βρω και κάτι ευχάριστο!Στο μεγάλο σεισμό που ΄γινε και ταρακουνηθήκαμε πολύ, κι αφού πέρασε η μεγάλη λαχτάρα άρχιζα τ΄ ανεκδοτάκια μου!Το καλύτερο φάρμακο σ΄ αυτά έχω την πλακίτσα, γιατί με τη γκρίνια και το άγχος δε βγάζω τίποτα!
Προς το παρόν ας αναμένουμε τον ερχομό της Άνοιξης απολαμβάνοντας αυτό το υπέροχο παγωτό, γιατί με τόση βροχή έχουμε μουλιάσει!
Να ΄σαι πάντα καλά και να χαμογελάς γλυκιά μου!Πολλά φιλιά!:)))

Unknown είπε...

Εκπέμπεις πολύχρωμα πάντως ακόμα και τις ώρες που νιώθεις γκρίζα.
Και οι ανεμώνες πολύχρωμες είναι πάνω στο βουνό θα μου πεις, αλλά κανείς δεν τις ρώτησε ποτέ πώς νιώθουν...

Όμως η άνοιξη όπου να 'ναι φτάνει, το πρόσεξες κι εσύ και όλα μας τα χρώματα θα βρουν ξανά τη ζωντάνια τους... Και τα μέσα και τα έξω...

Levina είπε...

Aριστέα μου
τότε ξέρεις από πρώτο χέρι τι είναι να το βιώνεις αυτό και να μη ξέρεις τι να πρωτοφυλάξεις!
Περιττό να σου πω τι κούραση έχω κι ανακάλυψα κι ένα σωρό άγνωστες λέξεις που λέγονται όταν θυμώνουμε! Τις είπα ΟΛΕΣ!! χαχαχα

Φιλιά κοριτσάκι μου και τι να πω!
Βοήθειά μας;

υγ. Αν αύριο δεν βγάλει ήλιο θα βγω με το κίτρινο σπρέυ να ζωγραφίσω έναν στην μάντρα :)

Levina είπε...

Mαρία μου το πολύ το κυρ ελέησον...
Όσο και να την αγαπάμε, όσο χρήσιμη κι αν είναι ε μα πια κάθε μέρα τόσες μέρες?
Θα κάνω βουντού στο λέω να βγει ήλιος!

φιλιά Μαράκι μου
καλό βράδυ

Levina είπε...

Αγριμιώ μου
σήμερα ήταν πράγματι κάτι διαφορετικό εδώ στην Αττική ... βέβαια οι κακοτεχνίες μας έχουν οδηγήσει σε αυτό το κακό μας χάλι (δεν μιλάω για το σπίτι μου γιατί δεν είναι ένα αυθαίρετο κτίσμα σε ρέμα , είναι άλλες οι αιτίες της δικής μας πλημμύρας ) αλλά κακά τα ψέμματα, όλη η Αττική είναι χτισμένη άναρχα, τα ρέματα, τα ποτάμια όσα δεν έχουν μπαζωθεί τα έχουν μικρύνει απίστευτα ... δεν υπάρχει γιατρειά!

Βρήκα το μπλοκ σου ( σκούντα κι εσύ κοριτσάκι μου την αφηρημένη γυναίκα ) και πια θα με έχεις συχνά κοντά σου ξενιτεμένο μου!

Σε φιλώ πολύ
Να είσαι καλά

Levina είπε...

Καλέ μου Denis χαίρομαι που είστε εδώ κι είναι υπέροχες πάντα οι εικόνες της βροχής, όμως λιγάκι φέτος το παράκανε... σαν να τρώς κάθε μέρα φασολάδα, ε μα πόσο να το αντέξεις κι αυτό όσο και να σ΄ αρέσει! Ευτυχώς όμως όπως το λες... έρχεται η Άνοιξη να γεμίσουμε χρώματα κι αρώματα :)

Καλό βράδυ εύχομαι
ή μήπως να πω Καλημέρα? Δεν γνωρίζω πόση διαφορά ώρας έχουμε!

Levina είπε...

Σερενατάκι μου από τις πέντε αξημέρωτα ήμουν στο πόδι κι όπως το λες δεν ξημέρωσε , μια μαυρίλα, αστραπόβροντα και ατελείωτη βροχή να κάνει το φυλλοκάρδι μου να τρέμει!

Τότε με καταλαβαίνεις κι εσύ... και φαντάσου πως μέχρι πριν λίγα χρόνια η δουλειά μου, η ζωή μου ήταν ανάμεσα σε κόσμο... πολύ κόσμο!

Σε φιλώ κοριτσάκι μου
να είσαι καλά και καλό σου βράδυ

Levina είπε...

Αγκαθάκι μου να δεις πόσες φορές με έχει πιάσει νευρικό γέλιο μέχρι αηδίας σε δύσκολες καταστάσεις! Και τώρα γελάω κι ας έχω απίστευτη κούραση, πάει λέω , πέρασε κι αυτό πάμε γι άλλα!
Αλλλλλά θέλω ΗΛΙΟΟΟΟΟ , Άνοιξη, ζέστη ... αυτά μόνο!

φιλιά Αγκαθάκι
Καλό βράδυ!

Levina είπε...

Έλα ντε... τις ανεμώνες τις ρώτησε κανένας πως νοιώθουν που τις χτυπάνε οι αγέρηδες και τις βαράει η βροχή? Έτσι νοιώθω κι εγώ ... καλά όχι σαν ανεμώνα αλλά σαν μολόχα σίγουρα και μάλιστα παραποτισμένη!!! χαχαχαχα

φιλιά Καπετάνιε μου
να είσαι καλά :)

Dennis Kontarinis είπε...

Αγαπητή μου Λεβίνα.
Επανέρχομαι για να σου γνωρίσω τη διαφορά της ώρας και να το γνωρίζεις. Εμείς εδώ είμαστε επτά ώρες πίσω. Τώρα είναι εδώ 3.45 απόγευμα Παρασκεύης. Εκεί είναι 10.45 βράδυ Παρασκεύης.
Σου έχω στείλει το ε/μαιλ μου. Το έλαβες;

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

πόσο χαιρομαι που σε βρήκα χώθηκα μεσα στο σπιτικό σου και ξετρελλαθηκα σε φιλώ

Levina είπε...

Τότε θα πρέπει να σας λέω Καλησπέρα Denis και καλό σας απόγευμα !!

Ακόμα δεν έχει έρθει το mail αλλά δεν μου κάνει εντύπωση αυτό, μου έχει ξανασυμβεί να καθυστερεί ή να μην έρχεται και καθόλου κάποιο μήνυμα!

Levina είπε...

Kαλώς ήρθες marilise
χαίρομαι που σου αρέσει το εικονικό μου σπίτι και είσαι πάντα καλοδεχούμενη :)

Σ΄ ευχαριστώ πολύ
τα φιλιά μου και μια γλυκιά καληνύχτα σου στέλνω

Gyro είπε...

Να πω την καληνύχτα μου μονάχα.

Ανώνυμος είπε...

Που να σε σκουντήξω, καλό μου; Νόμιζα ήσουν μια από τις σιωπηλές αναγνώστριες μου. Χαχα :Ρ

Έβλεπα τις ειδήσεις χθες το βράδυ και είδα τις καταστροφές στην Αθήνα. Δράμα η κατάσταση...

Unknown είπε...

Πρέπει να ταλαιπωρείστε πάρα πολύ από την τόση βροχή ε;
Κι εγώ την αγαπώ πολύ τη βροχή Λεβίνα μου αλλά μένω στην Κρήτη και δεν είναι καταστροφική η ποσότητα που ρίχνει εδώ!
Κουράγιο, έρχεται ο Μάρτης!

Φιλιά...

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...