15.2.13

Kαταπολεμήστε το Άγχος... Μάθημα 1ον


Σήμερα θα σας κάνω μαθήματα ξυλοτεχνικής … που λέει ο λόγος.
Πρόκειται για ανάρτηση με γερές αναρτήσεις, προφυλάξεις κατά την διεξαγωγή
του μαθήματος και γερά νεύρα.
Το συγκεκριμένο μάθημα βοηθά 1ον στην καταπολέμηση του άγχους ,
2ον  στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας,
3ον στην σύσφιξη των Δικέφαλων μυών (μπούτι δλδ),
των Τρικέφαλων (μπράτσα), των Κοιλιακών και
των Γλουτιαίων ( κοίτα πίσω σου…ναι αυτό που εξέχει είναι) .
Βέβαια καταπονεί την Θωρακοοσφυική μοίρα της σπονδυλικής στήλης
αλλά βρε παιδί μου, εμπρός στα κάλλη τι είναι ο πόνος?
Αρχίζουμε με ….
Βάζουμε την μπαγκαζιέρα πίσω από το θωρηκτό και αμολάμε στα βουνά Ωλαρία Ωλαλά


Φοράμε τα γάντια για να μη σπάσει το νύχι και πλακώνουμε με το αλυσοπρίονο ότι
υπάρχει ένα γύρω και το φορτώνουμε στην μπαγκαζιέρα.




Ερχόμαστε στην οικία, ξεκοτσάρουμε την μπαγκαζιέρα και φέρνουμε τα λάφυρα
στην ράμπα … σε όλα αυτά βέβαια έχουμε και τον απαραίτητο βοηθό γιατί
πώς να το κάνουμε? Ως Γυναίκαι έχουμε μικρή ιπποδύναμη για να σύρουμε
και μισό τόνο μπαγκαζιέρα!
Και αφού μας φέρουν τα λάφυρα στο σπίτι και μας τα παρατάνε εμείς τι κάνουμε κορίτσια? Μα φυσικά ΕΔΩ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΔΑΦΟΥΣ.
Οι παρακάτω σκηνές που θα δεις και θα σου κόψουν την ανάσα σε πληροφορώ
πως έχουν γυριστεί χωρίς την βοήθεια κασκαντέρ .


Βουτάμε μια στοίβα ξύλα και την πατικώνουμε στο έδαφος.
Ανάβουμε το αλυσοπρίονο … έλα δεν θέλω πως? Το πατάμε με το ποδαράκι στο έδαφος
( άσε αυτά που είδες στον «Δρόμο με τις Λεύκες» που ο Φρέντυ Κρούγκερ το ανάβει στον αέρα , εσύ θα το κάνεις με τις δικές μου οδηγίες)  πιάνουμε την άκρη από το σκοινί και τραβάμε
με δύναμη να σφίξει και ο ένας τρικέφαλος που λέγαμε, τον άλλον θα τον
δουλέψουμε αργότερα .
Παίρνει εμπρός αυτό το ρημάδι και τότε πατάμε με την γαλότσα με όλο μας το μίσος
τα ξύλα και λέμε…
- Άτιμε θα πεθάνεις!
Δεν έχει σημασία που δεν υπάρχει ο άτιμος εκεί, εσύ κατευνάζεις τα νεύρα σου σκίζοντας
ξύλα στα δυο!
Το όλο εγχείρημα έχει κι ένα βαθμό επικινδυνότητας όμως κι όταν οδηγείς το ίδιο
επικίνδυνα δεν είναι … για τους άλλους?
Εδώ να προσθέσουμε πως , μη φοβάσαι δεν σπάει το νύχι με τα ξύλα, φτάνει να μη το
βάλεις για να βιδώσεις το καπάκι του λαδιού όπως η υποφαινόμενη .
Τέλος όταν έχεις μπαϊλντίσει από την ψυχοθεραπεία του κατευνασμού νεύρων,
σου έχει πιαστεί κι ο ραχιαίος κι έχει βουλώσει και το αριστερό αυτί, κάνεις
μια έτσι και κλείνεις το διακοπτάκι . Τέλος με το αλυσοπρίονο.
Το επιστρέφεις στη θέση του κι ούτε γάτα , ούτε ζημιά.



Τώρα έχεις να στοιβάξεις την πραμάτεια σου στην θέση της, να σκουπίσεις και τα
πριονίδια που έκανες για να μη βρέξει και μπουκώσει το φρεάτιο, να πλύνεις
τα καζάντια σου και μετά μπορείς να πάρεις την θερμοφόρα και να πας
να ξεραθείς στο κρεβάτι σου.


Στο επόμενο μάθημα κορίτσια θα σας μάθω σκοποβολή με Γερμανικό Αεροβόλο
που παίρνει μολυβένια σκάγια, με Περίστροφο 38ρι και με..... Καραμπίνα με σκάγια
για Ιπποπόταμους. Μη φοβάστε και αυτό δεν έχει κανένα βαθμό επικινδυνότητας…
για εσάς τουλάχιστον!


                                                                                                                       Levina

48 σχόλια:

Gyro είπε...

Ξύλο που θες εσύ.....

Levina είπε...

χι χι χι
πίσω Ντίλιγκερ , κρατάω αλυσσοπρίονο!

Marie είπε...

Είσαι άπαιχτη!!! Φιλιά πολλά!

Levina είπε...

Eίμαι πανάθεμά με... τώρα που μου έχει πιαστεί και το νεφρί να δεις πόσο άπαιχτη έγινα! χι χι χι

Unknown είπε...

Έσκασα στα γέλια!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Νομίζω πως γύμνασα και τους τρικέφαλους και τους τετρακέφαλους και τους γλουτιαίους, κοιλιακούς....
όλα και μόνο που το διάβασα....
Μπράβο σου...
Εσύ η τόσο ευαίσθητη ψυχούλα να καταπιάνεσαι με τόσο σκληρές δουλειές...
Φιλιά πολλά.

αγκαθι είπε...

Κι όλο αυτό το ζόρι για ένα δεμάτι ξύλα!Ε, πως να μη σου πιαστεί το νεφρί Λεβίνα μου!Άσε καλύτερα!Τους άντρες τότε γιατί τους έχουμε..!Αααα!Ισότητα έχουμε!Κι όσο για τα λύπη τα καίω στο μονόζυγο!;-)αχαχαχα!

serenata είπε...

Ωχ κούρασηηηηηη!
Για να δούμε τη σκοποβολή.
Εκεί λέμε 'τώρα θα μάθεις άτιμε!'
Εγώ ξέρω για ποιον χτυπάει η καμπάνα.
Καλό θα μου κάνει!!

Πολλά πολλά φιλάκια Λεβίνα μου:))

Levina είπε...

Φλωράκι μου
αυτά τα σπορ τα έμαθα από τότε που έμενα δυο μήνες τον χρόνο στην Οίτη και πραγματικά δεν μπορείς να φανταστείς πόσο εκτόνωση είναι να κάνεις τέτοιες δουλειές.
Μετά πέφτεις ανάσκελα από την κούραση και φεύγει και κάθε δυσάρεστη σκέψη!! χιχι χι
Αν δεν πόναγε και το πίσω αριστερό μου αμορτισέρ θα πέταγα !

Φιλιά κοριτσάκι μου
Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε

Levina είπε...

Μαρία μου
χαίρομαι διπλά που σε έκανα να γελάσεις ... κι εγώ να σου πω την αλήθεια γέλασα μαζί μου :))

φιλιά πολλά
καλό Σαββατοκύριακο κοριτσάκι μου

Levina είπε...

Ποιό μονόζυγο Αγκαθάκι μου?
Έλα εδώ να σηκώσεις κανένα κορμό, να παίξεις με το αλυσσοπρίονο που ζυγίζει ένα πεντόκιλο κι άσε το δεμάτι που είδες ... τα καλά τα κρύβω :)) χι χι χι

υγ. Αν ο Άντρας ήξερε με τι παίζω
θα μου έκρυβε τις βενζίνες και τα πριόνια

Φιλιά πολλλλά Αγκαθάκι
Καλό μας Σαββατοκύριακο

Levina είπε...

Σερενατάκι μου
στο επόμενο μάθημα θα σου δείξω την συλλογή των όπλων και σου επιτρέπω να διαλέξεις όποιο θέλεις!
Διαθέτουμε από αεροβόλο μέχρι μπροστογεμί του 1900...και προσφέρουμε και δωρεάν μαθήματα σκοποβολής :))

φιλιά πολλά αγαπημένο μου,
μεταξύ μας ... τα όπλα δεν προσφέρουν λύσεις , αν ήταν έτσι εδώ μέσα θα γεμίζαμε ο ένας τον άλλον σκάγια ... το να μιλάς και να βγάζεις αυτά που σε πνίγουν είναι η λύση σε όλα.


Καλό μας Σαββατοκύριακο

marie είπε...

Χαχα.. φεύγω με ένα χαμόγελο Levina μου και σου αφήνω ευχή για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο.. και ξεκούραστο.. φιλιά!

Drmakspy είπε...

Καλά εσύ αν δεν υπήρχες έπρεπε να σε εφεύρουν!!!! Τέλεια ανάρτηση!!! Τελεία και παύλα....

Apokalipsis999 είπε...

Βλέποντας όλη αυτήν την ταλαιπωρία με τα ξύλα, θα παραφράσω το στίχο του Καβάφη «Το άγχος είναι μια κάποια λύσις»!
Υπάρχουν ρούχα γερά και ζεστά, που λόγῳ οικονομικής κρίσης, θα φορεθούν επιτέλους...

Levina είπε...

Kαλημέρα Μαράκι μου
πάντα να χαμογελάς !

τα φιλιά μου και να περάσεις κι εσύ ξεκούραστα το Σαββατοκύριακό σου :)

Levina είπε...

Tι να σου πω Drmakspy!
Είμαι σπάνιο εξωτικό προιόν σαν την παπάγια ένα πράγμα! χαχαχα
Να είσαι καλά , σ΄ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου !

Τα φιλιά μου
Καλό και δημιουργικό Σαββατοκύριακο εύχομαι :)

Levina είπε...

Σταμάτη μου μακάρι όλες οι ταλαιπωρίες της ζωής μας να ήταν σαν αυτή των ξύλων .... μπροστά σε όσα μας συμβαίνουν παιχνιδάκια για αρχάριους είναι όλο αυτό και για τους ανθρώπους που μένουν εκτός πόλεων τα ζεστά χοντρά ρούχα είναι κανόνας . Λίγο μας νοιάζει αν θα μας περνάνε για πολικές αρκούδες με τρία πουλόβερ και δυο παντελόνια, φτάνει να σπρώχνουμε τις παγωμένες μέρες.

Καλημέρα να έχεις και καλό Σαββατοκύριακο :)

Mia Petra είπε...

Καλημέρα γλυκιά μου!
Το πόσο γέλασα δεν λέγεται!
Έβαλες το μπλογκ μου στα αγαπημένα σου;;;
Τι πλάσμα είσαι εσύ;!
Πολλά πολλά ευχαριστώ ακόμα...
Μην με παρεξηγήσεις, δεν έχω ακόμα "αγαπημένα" γιατί έσκασα μύτη πριν λίγο καιρό στα ιντερνέτια και δεν ξέρω τι μου γίνεται!
Φιλάκια πολλά και Καλό Σαββατοκύριακο κι από δω!

Levina είπε...

Συνήθως Joan παρακολουθώ λίγες μέρες ένα μπλοκ που με ενδιαφέρει να δω μερικές αναρτήσεις του, να διαβάσω τις απαντήσεις του γράφοντος, γιατί εκεί κρίνονται πολλά αν ταιριάζουν αυτά που γράφει με τα σχόλια, δική μου αυτή η σκέψη φυσικά και μετά αν δω ότι μου ταιριάζει ναι γίνεται αγαπημένο, να φακελλώνεται κανονικότατα για να το έχω και υπό συχνή παρακολούθηση!!
Δεν έχει σημασία αν με παρακολουθείς εσύ, για εμένα σημασία έχει να παρακολουθώ και να παίρνω γνώσεις εγώ από εσάς.

Χάρηκα που σε έκανα να γελάσεις,
τα φιλιά μου και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :)

Unknown είπε...

ΖΗΤΕΙΤΑΙ συνέταιρος για επιχείρηση με καυσόξυλα, με δικό του αλυσοπρίονο και δάσος. Κεφάλαιο δεν απαιτείται.

Πληροφορίες: 65ος μεσημβρινός, μεσοπέλαγα...

Levina είπε...

Διαθέτω δίχρονο αλυσοπρίονο υψηλών επιδόσεων για υλοτομία σκληρού ξύλου! Με έξτρα καινούργια αλυσίδα, λίμα, μπιτόνι βενζίνης λαδιού και όχι μόνο ... έχουμε και έξτρα αξεσουάρ (γαλότσες, φόρμες, γάντια, υπομονή, επιμονή)Μοναδική απαίτηση μια φορά την εβδομάδα ημερήσια άδεια για SPA στο νησί της Κόκκινης Χελώνας .

Καπετάνιε αποστέλλω βιογραφικό για την θέση.

Ανώνυμος είπε...

XAXAXA
Δυνατό, αληθινό και με ΠΟΛΥ χιούμορ !

Και μας λες και για όπλα...
Για action hero δεν σε φανταζόμουν !

Τελικά είσαι ΠΟΛΥ των αντιθέσεων !!

Καλό αυτό Λεβινάκι μου, σε βοηθάνε να επιβιώσεις κάτω από διάφορετικές συνθήκες.

Πολλά φιλιά (από μακριά, δεν πλησιάζω αν δεν αφήσεις το αλυσοπρίονο ! Να κόψεις κοιλιά και πάνε τα κάλη μου !! :)

Καλό σου Σ/Κ Αμαζόνα των δασών του Καπανδριτίου !!

valia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
valia είπε...

ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ!!
ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΜΑΤΑΚΙ....ΑΛΛΑ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΥΠΟΚΡΟΥΣΗ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΩΜΑ!!!!

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΙ ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΠΕΡΝΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ...

ΦΙΛΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑ!!!!

Levina είπε...

Gipακο μου
δεν πιστεύω να με είχες για μονοδιάστατο χαρακτήρα!!
Πριόνια, αλυσοπρίονα, όπλα,ζώα, μαχαίρια, κατσαβίδια, χαρτιά και μολύβια, κατσαρόλες και πρέσα ένα κομπολόι κι ο θεός βοηθός !
Έλα εσύ και μη φοβάσαι...δεν πειράζω ανυπεράσπιστους συγγραφείς! χι χι χι

φιλιά Gip
να έχεις μια όμορφη Κυριακή

Levina είπε...

Ήρθα Βάλια μου
είδα την απάντηση κοριτσάκι μου και χάρηκα με τις αναρτήσεις σου!

Η κούραση είναι δεδομένη όταν κάνεις τέτοιες δουλειές που χρειάζονται στην τελική αυξημένη μυική δύναμη, αλλά δεν μπορούμε να τα περιμένουμε όλα από τους άλλους και για μένα τα δύσκολα είναι πρόκληση :))

Φιλιά κι από εδώ και
καλό βράδυ να έχεις

Ανώνυμος είπε...

Χαχα. Να υποθέσω αγοροκόριτσο με τα όλα σου; Εγώ πάντως περιμένω την επόμενη ανάρτηση :Ρ Αχ, αυτή η επαρχία τι μας έχει κάνει!!!

Λιακάδα ☼ είπε...

Λοιπόν πάρε παραμάσχαλα το αλυσοπρίονο και πάμε να βρούμε αυτόν τον βλακοβλόκερ που πάλι δε μου έβγαλε ενημέρωση για την ανάρτησή σου!
Ας όψεται η επίσκεψή μου κάπου αλλού όπου σε είδα να φιγουράρεις με νέο ποστάκι...
Καλά νανάκια με θερμοφόρες, μεζουλιτ, και μεγάλη αγκαλιά... ;)

Λιακάδα ☼ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Λιακάδα ☼ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Levina είπε...

agrimio μου
αγοροκόριτσο πια δεν με λες...αν κάνω να σαλτάρω σε κανένα δέντρο δεν ξέρω ποιό από τα δυο μας θα πάθει την μεγαλύτερη ζημιά !
Αλλά ότι δεν μου πάει και το να κάθομαι φρόνιμα και να μη κάνω κάτι... οτιδήποτε είναι σίγουρο!

Συγνώμη για την αργοπορία της απάντησης ... είχα μια δύσκολη Κυριακή.

Να είσαι καλά κοριτσάκι μου
σε φιλώ κι εύχομαι καλή Εβδομάδα :)

Levina είπε...

Λιακαδάκι μου
από όλα τα τζάτζαλα μάντζαλα που διαθέτει αυτό το σπίτι εσύ το αλυσοπρίονο θέλεις να βγάλουμε το άχτι μας? Άσε αυτόν τον βλόκερ θα τον σουβλίσουμε με σπαθί! χαχαχα
Κι εμένα μου κάνει κάτι νεράκια τελευταία .

φιλιά ξανθό
καλή Εβδομάδα :)

Λιακάδα ☼ είπε...

"...Άσε αυτόν τον βλόκερ θα τον σουβλίσουμε με σπαθί!"

Χμμμ ... ανησυχώ τα μάλα φιλενάδα!
Μήπως να σταματήσεις να βλέπεις τον Ιμαμ μπαλντί τον Μεγαλοπρεπή?

Άιναφετς είπε...

Θα σε μαλώσω... ή θα σας μαλώσω, αφού ξέρεις τι θα βρεις πολύ κοντά σου, τι τρέχεις στα βουνά;
ΑΦιλιά και καλή βδομάδα!

Άιναφετς είπε...

Θα σε μαλώσω... ή θα σας μαλώσω, αφού ξέρεις τι θα βρεις πολύ κοντά σου, τι τρέχεις στα βουνά;
ΑΦιλιά και καλή βδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

μία κοπιαστική δουλειά την έκανες όχι μόνο ανάρτηση αλλά "φάρμακο"

υπάρχουν τρόποι να καταπολεμήσεις τα πάντα, ακόμα και τον ίδιο τον εαυτόν σου

χαίρομαι που σε διάβασα

καλό απόγευμα

Taelia88 είπε...

χαχαχαχα! Το παρουσίασες τέλεια!!! Κρίμα που διαφέρει, ελαφρώς!! χαχαχα!
Στη δική μου οικογένεια, οι άντρες κόβουν, οι γυναίκες στοιβάζουν τους κορμούς! Εκεί είναι να σε πιάνει η μέση, τα χέρια και ότι υπάρχει από την ιερή μοίρα και πάνω!! χαχαχα!
Υπέροχη εβδομάδα να έχεις!! Περιμένω και το μάθημα νο2!!

Levina είπε...

Λιακαδάκι
Σουλτάναμ θα με λες και θέλω και υπόκλιση από τούδε και στο εξής!
Άντε και γινήκαμε ούλοι ένα και το αυτό!!!!!

χι χι χι

Levina είπε...

Μαγισσούλα μου
την τραβάει την ταλαιπωρία το αίμα μας ... ακόμα δεν το κατάλαβες?

Φιλιά γειτονάκι μου
να μου είσαι καλά :)

Levina είπε...

NeLa μου
Όπως το λες ... για όλα υπάρχει λύση , λίγη επιμονή, λίγη υπομονή και θα έρθει να σε λυτρώσει .
Για την δική μου ψυχολογία είναι όντως 'φάρμακο' ότιδήποτε δοκιμάζει τα όρια της αντοχής μου.

Σ΄ ευχαριστώ κοριτσάκι μου
καλό βράδυ να έχεις!

Levina είπε...

Tina μου
και στην δική μου οικογένεια αυτή είναι η λογική σειρά ... μόνο που η υποφαινόμενη ποτέ δεν είχε καλή σχέση με την λογική !! Άσε που όπως το λες το κουβάλημα είναι το μανίκι ... οπότε βουρ στο αλυσοπρίονο κι όποιον πάρει ο χάρος!

Φιλιά Tinaki μου
καλό βράδυ σου ευχομαι :))

Memaria είπε...

Πέθανα στο γέλιο!!
Να είσαι καλά!
Αν και μου ήρθαν πρόσφατες μνήμες που δεν μου άρεσαν..έφεραν ξύλα μέρα που δεν τα περίμενα και ήμουν μόνη...
Φοβήθηκα τη βροχή και τα κουβάλησα όλα μόνη μου στην αποθήκη...ένα φορτηγάκι ξύλα!!
Ακόμα νομίζω πως κουβαλάω..χαχα!
Καλή εβδομάδα..φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Χα χα. Να σε δω να τα βάζεις με το δέντρο, και τι στον κόσμο!! :Ρ Καταλαβαίνω, μια από τα ίδια. Δύσκολο το Σαβ/κο, και δεν έχω και ξύλα εδώ δίπλα να ξεδώσω. Χα χα. Καλή εβδομάδα να έχουμε :)

vailie είπε...

Αχαχαχα!!!!!!
Σαν να σε ειχα μπροστα μου και παρε-δωστου....Λυσσα κακια!
ποσο μου θυμισες εμενα!!!!
Μονο που εγω δεν τα παω καλα (δεν με εμαθε και κανεις δλδ) με τα αλυσοπριονα.
Παλιοτερα βουταγα το τσεκουρι και καθομουν κι εσκιζα με τις ωρες....
νευρα?νευρα?!!!!
Αστο, καλυτερα! τωρα εις τας Αθηνας δεν ξερω κατα ποιο βουνο να παω να τα εκτονωσω...βλεπεις με αντρα στο σπιτι ειναι δυσκολο να βρω σειρα να κοψω ξυλα (το κανει για δικη του εκτονωση...χαχαχα!)
Αλλα οτι σφιγγουν ολα τα συστηματα...ειναι δεδομενο! :οp

(το κακο εδω ειναι οτι αν με δουν και σε κανα δεντρο ανεβασμενη θα με κλεισουν στο Δαφνι....)σνιφ!

Levina είπε...

Ax Μαρία μου τι μου λες τώρα!
κάτι τέτοια κάνω κι εγώ και με βλέπω να αποκτάω γυναικολογικά προβλήματα με τα βάρη που κουβαλάω παριστάνοντας τον Κόναν τον βάρβαρο!
Μη το ξανακάνεις, άστα τα ρημάδια να βραχούν!

φιλιά κοριτσάκι μου
Καλό σου βράδυ!

Levina είπε...

agrimio μου μεταξύ μας...
εγώ να το ρίξω το δέντρο αλλά αυτό θα πάει εκεί που θα το ρίξω ή θα με πλακώσει? Οπότε τα κεντραρίσματα τα αφήνω για επιδέξιους κ....ς ! Μη μας κάνει ο πεύκος τυροπιτάκι στο γρασίδι :)

Φιλιά κοριτσάκι μου
να είσαι καλά και καλό σου βράδυ!

Levina είπε...

Το τσεκούρι το πάλεψα κι εγώ αγαπημένο μου αλλά μου έπεφτε κάπως βαρύ για τα κυβικά μου, όταν ανακάλυψα πως μια χαρά κάνω την δουλειά μου με το αλυσοπρίονο ούτε να το φτύσω το τσεκούρι ... αν θες εκτόνωση στο καινούργιο φορτίο θα σου στείλω mail να έρθεις να εκτονωθείς όσο θέλεις !

υγ. κι εμένα εδώ αν με δουν σε κανένα δέντρο ανεβασμένη που λες να με κλείσουν? Τι θα πω? Πως μαζεύω κεράσια?

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...