30.7.13

Ραντεβού σε μια άλλη εποχή ...






Ώρα να αποχαιρετισθούμε …
Ο κύκλος μας έλιωσε σαν χωνάκι παγωτό από την ζέστη 
κι όλα πια υποτονικά λειτουργούν… οι σκέψεις , οι λέξεις, 
οι ώρες που κυλάνε κι αυτές σα να βγαίνουν από ένα καμίνι 
ρέουν με αυθάδεια ανάμεσα στην μέρα και την νύχτα.
Μια παραλία ερημική σαν όνειρο και δυο πάνινες καρέκλες 
ποτισμένες στην αλμύρα … μια θάλασσα απέραντο μπλε 
κι ένας ουρανός που πάνω του να ζωγραφίζει η φαντασία μου 
σύννεφα και ήλιους και μισοφέγγαρα και τις νύχτες μια φωτιά   
αναμμένη από θαλασσόξυλα να πετά γαλάζιες φλόγες … 
μια αγκαλιά και μια φωνή να ψιθυρίζει λόγια δροσερά 
στην κάψα του Καλοκαιριού.






Έτσι μαζεύω τα μπαγκάζια μου και φεύγω για μια δική μου παραλία … 
θα περνάω κάθε τόσο να σας βλέπω, να σας λέω τα δικά μου λόγια
 και κάποια στιγμή θα τα ξαναπούμε … εκεί προς το Φθινόπωρο 
όταν όλα γύρω μας θα αρχίσουν να μυρίζουν πρωτοβρόχια.

Ραντεβού κάπου , κάπως , κάποτε …




με αγάπη  Levina


painting by Mary Conder
vintage beach








56 σχόλια:

Lia είπε...

Θα μας λείψεις!
αλλά αφού είναι για καλό, εμείς χαιρόμαστε!

Καλά να περάσεις στις διακοπούλες σου!

Φιλάκια πολλά!
Να προσέχεις! :))

xristina είπε...

γέμισε μπαταρίες εσύ και εδώ θα είμαστε εμείς...όταν είναι η ώρα ξαναγυρίζεις...!!!
φιλιά

agriomeli είπε...

Καλες διακοπες,λιβελουλα.
Το μουσουδι μου θα οσφραινεται
τον αερα συνεχως για να μυρισει απο μακρια
τον ερχομο σου μαζι με το νοτισμενο χωμα του φθινοπωρου.
Μη σε πλανεψει ενας αλλος ουρανος ε?

Φιλακιμεκαληνυχτεςκιευχες.

Ανώνυμος είπε...

Ωραία λοιπόν!
Καλή ξεκούραση και ραντεβού τον Σεπτέμβρη!

Τραγούδι:
http://www.youtube.com/watch?v=LMUTG4DV9U8
και φιλί!

Xristina @ Dear e-diary είπε...

Καλά να περάσεις!!! Φτιάξε μια δική σου όμορφη παραλία και κάτσε εκεί μεχρί να σταματήσουν οι ζέστες...

ΦΛΩΡΑ είπε...

Ακόμη κι ο πεζός αποχαιρετισμός σου, είναι ξέχειλος από λυρισμό, ποίηση, ατμόσφαιρα, ρομαντισμό.
Καλό καλοκαίρι να έχεις.
Σε φιλώ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Μικροί αποχαιρετισμοί...
δυνάμεις που δείχνουν να αναστέλλουν την επιθυμία, μα αναζητούν στον χρόνο την...δύναμή τους.
Ωραίο, να βρίσκεις δύναμη για ένα γεια, μέσα στην αδυναμία σου...
Το έχω ζήσει τόσες φορές!!!
Στο επανιδείν λοιπόν!

Memaria είπε...

Να τα περάσεις υπέροχα, να ξεκουραστείς και να σκέφτεσαι μόνο βουτιές σε δροσερά καθαρά νερά!!!
Πολλά φιλιά!!

Kate'sCakeBox είπε...

Λεβινάκι μου αγαπημένο μας αποχαιρέτισες με την τέχνη την ποιητική να ρέει και νάγγίζει ψυχές..σου εύχομαι ματάκια μου να περάσεις όμορφα και ξένοιαστα και να μας έρθεις πίσω ανανεωμένη και δριμύτερη και να γεμίζεις τις μέρες μας με ομορφιά...αυτήν της ψυχής σου κοριτσάκι μου υπέροχο!!σου στέλνω την αγάπη μου,αγκαλίτσα και άπειρα φιλάκια...

marronblogger είπε...

Ξεκίνα ξεκίνα και μην κοιτάξεις πίσω... οι λέξεις οι παλιές εδώ μαζί μας, κι οι νέες να χορεύουν πάνω απ' το κεφάλι σου συνέχεια μα πιο πολύ τις νύχτες, σαν άγγελοι προστάτες!!
Πολλά φιλιά ;)

Unknown είπε...

Δεν κατάλαβα! Έτσι τα βροντάμε και φεύγουμε όποτε μας καπνίσει; Όταν σε προσλάμβανα στο πειρατικό δεν μου είπες ότι άμα σου τη δώσει θα την κάνεις για άλλες παραλίες...

Τέλος πάντων... Επειδή υπήρξες υπόδειγμα πειρατίνας δεν θα σου καταγγείλω τη σύμβαση... χο, χο, χο...

Καλά να περάσεις και να επιστρέψεις μαυρισμένη και ήρεμη...

p.s. Πολύς δεν είναι ο καιρός μέχρι το Φθινόπωρο; Δεν κόβεις τίποτα; Όχι για άλλο λόγο μα, φοβάμαι μη βαρεθείς εκεί πέρα στις παραλίες και στις ξαπλώστρες. Εσύ είσαι κορίτσι του βουνού :-)

Άντε, τα κατάφερες να αποτελέσεις την πιο ηχηρή απουσία του καλοκαιριού...

Καλές διακοπές...

Φιλιά...

Άιναφετς είπε...

Μα τι καλά γειτονάκι!
Να ξεκουραστείς, να γεμίσεις τις μπαταρίες με όμορφες εικόνες και να μας έρθει γεμάτη εμπνεύσεις!
ΑΦιλάκια, καλό μήνα και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

airis είπε...

Τι όμορφος αποχαιρετισμός;
Τι γλύκα που κρύβουν τα λόγια σου!
Καλά να περάσεις και με τις πρώτες βροχούλες μη μας ξεχάσεις γλυκιά μου!Ναι;
Ένα είναι σίγουρο: εγώ θα είμαι εδώ! αχαχαχα!
Φιλιά πολλά πολλά!

Levina είπε...

Lia μου
κι εμένα θα μου λείψετε σίγουρα!
Θα περνάω να σας χαιρετώ μη πάθω και στερητικό σύνδρομο!!

Τα φιλιά μου
σ ευχαριστώ πολύ
Καλό βράδυ και καλά να περνάς :-)

Levina είπε...

Melissaki το έχω ανάγκη... αλλιώς δεν βλέπω να στέκει καλά η ψυχική μου υγεία :-)

τα φιλιά μου
καλή επιτυχία σε όλα :-)

Levina είπε...

Mελένια μου θα περνάω να
σου αφήνω κάθε τόσο την καλημέρα μου, δεν θα με ξεφορτωθείς τόσο εύκολα !

σε φιλώ ματάκια μου
να είσαι καλά :-)

Velvet είπε...

Το καλοκαιρι τελειωνει γρηγορα
ας τρεξουμε να το προλαβουμε

Καλες βουτιες Λεβινα

.........


Levina είπε...

See you in September my dearest Athina :-)

kissesss

Levina είπε...

Dear e-diary την έχω έτοιμη αγαπημένη μου και με περιμένει ... ελπίζω τουλάχιστον!!!

τα φιλιά μου
να είσαι καλά :-)

Levina είπε...

Φλωράκι μου το ίδιο εύχομαι και σε σένα!

Να περνάς καλά, να γυρίσεις με όρεξη πίσω :-)

σε φιλώ πολύ

Levina είπε...

Επίκουρε μια και το έχεις ζήσει το καταλαβαίνεις και καλύτερα... χρειάζεται μια ανάσα ξεχωριστή από ότι καθημερινά κάνουμε ... διαφορετική ανάσα και ναι θέλει δύναμη να αποστασιοποιηθείς από την συνήθεια.

Να είσαι καλά εύχομαι και να περνάς ακόμα καλύτερα :-)



Levina είπε...

Μαράκι να είσαι καλά και σου εύχομαι
να περάσεις όμορφα όπου κι αν πας , ότι κι αν κάνεις :-)

Σε φιλώ πολύ κοριτσάκι μου

Levina είπε...

Γλυκιά μου Kate , όμορφα τα λόγια σου … τα κρατάω να δροσίζουν τις μέρες μου μέχρι την επιστροφή…
Θα τα ξαναπούμε, θα τα λέμε κάπου κάπου έτσι κι αλλιώς…
Σε φιλώ και εύχομαι να περνάς καλά :-)

Levina είπε...

marron μου έχω ήδη φύγει... το όλογραμμά μου υπάρχει εδώ και γράφει ακόμα !!!
Τα φιλιά μου
να είσαι καλά και σ ευχαριστώ πολύ :-)

Levina είπε...

Kαπετάνιε πήρα άδεια άνευ αποδοχών και μετά δημοσίων θεαμάτων από την σημαία !!!
Πήρα και τον Λεμούριο για να μη τα κάνει όλα λαμπόγυαλο στο καράβι και επιστρέφω δριμύτερη όταν μου έρθει ξανά :-)

Μέχρι τότε να είσαι καλά και να προσέχεις !
Φιλιά

Levina είπε...

Μαγισσούλα μου αρχίζει η διαδικτιακή μου αποτοξίνωση από τώρα ... εμείς ευελπιστώ πως θα τα πούμε από κοντά στο βουνό μας !
Σε φιλώ πολύ
και εύχομαι και σε σας καλό υπόλοιπο Καλοκαιριού :-)

Levina είπε...

Αριστέα μου πως γίνεται να σας ξεχάσω; Τόσοι μήνες ξεχνιούνται ή διαγράφονται; Θα περνάω να σε βλέπω και όταν έρθει η ώρα θα επιστρέψω κανονικά και πάλι στην βάση μου...
μέχρι τότε όμως σε φιλώ πολύ και σου εύχομαι να περάσεις καλά ότι κι αν κάνεις :-)

Ανώνυμος είπε...

Miss u already!!!
Αλλα καταλαβαινω οτι εχεις ξεπερασει απο καιρο τα ορια σου κ χρειαζεσαι ΤΟ διαλειμμα να επαναππτοσδιοριστεις!

Καλη ξεκουραση!
Φιλακια αγαπακι! Ξερεις οτι εδω θα αλητογυρνω,περιπλανωμενη στις σκιες....

Vailie*

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Να περάσεις όμορφα , καλές διακοπές και καλή επιστροφή...τα ξαναλέμε όταν επιστρέψεις
πολυ όμορφο το ποίημα

Μαρία Κανελλάκη είπε...

"Στάσου, πού πας;
Mύγδαλα..."

Έφυγες ε;
Καλόν Αύγουστο να έχεις Λεβινάκι!


Levina είπε...

Mικρό μου Βάιλι πόσο καλά με καταλαβαίνεις!
Έχουν βλέπεις και τα όρια ...τα όριά τους και είτε τα ξεπερνάς, είτε στα ξεπερνάνε έρχεται η στιγμή που χρειάζεται να κλείσεις την πόρτα και να κάνεις μια καλή ενδοσκόπιση και αναπροσανατολισμό της διαδρομής.
Σε φιλώ πολύ πολύ
μέχρι να τα ξαναπούμε και
να προσέχεις ματάκια μου :-)
Να περνάς καλά....

Levina είπε...

Velvet σ ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι καλό υπόλοιπο Καλοκαιριού...
να είσαι και να περνάς καλά...
τα φιλιά μου :-)

Levina είπε...

Δελφινάκι καλές βουτιές σου εύχομαι σε καθαρά νερά ... να είσαι καλά κοριτσάκι μου και καλή ξεκούραση και σε σένα...
σε φιλώ και σε ευχαριστώ πολύ :-)

Levina είπε...

Mαράκι μου φέρε τα ΄μύγδαλα για να χω και κάτι να τσακίζω στην ραστώνη μου και μόλις γεμίσω μπαταρίες επιστρέφω με το καλό!
Σε φιλώ πολύ και σου εύχομαι να περάσεις όμορφα όπου κι αν πας, όπου κι αν είσαι :-)

Mia Petra είπε...

Πέρνα εσύ καλά και τα λέμε, πρώτα ο Θεός, εμείς εδώ θα είμαστε και θα ανυπομονούμε! Σε φιλώ γλυκά! :)))

Astrosynnefo είπε...

Τυχερή δεν μας παίρνεις μαζί σου?

Levina είπε...

Κι εσύ καλά να περάσεις Πέτρα μου, δυνατή και γερή σε θέλω και φυσικά ετοιμοπόλεμη :-)

Σε φιλώ πολύ

Levina είπε...

Αστροσυννεφάκι μου όλοι οι καλοί χωράνε !! Παντού και πουθενά θα τριγυρίζει το δικό μου όχημα ... θα παίρνει ανάσες από θάλασσα, δροσιά από το βουνό και άντε πάλι από την αρχή γύρες δίχως πρόγραμμα...
άν αντέχεις ακολούθα :-)

Τα φιλιά μου
κι όπου κι αν είσαι να είσαι καλά ...

Ανώνυμος είπε...

Στο καλό κοριτσάκι, καλά να περάσεις!


ακυβέρνητος είπε...

Εύχομαι τα καλύτερα.
Καλές διακοπές και καλή επιστροφή στο μεγάλο μας τσίρκο...!

Ανώνυμος είπε...

Αυτο το "να στα ξεπερνανε"....
Μαλλον εσυ με καταλαβαινεις τοσο καλα.....
:-/

Καλη ξεκουραση! Ειναι σημαντικο να το μπορεις κ αυτο στο σμρ....

μικρο φιλι απτο μικρο Βαιλι :-*

Levina είπε...

Σ΄ευχαριστώ πολύ ΄΄Ανώνυμος΄΄
να είσαι καλά,
καλό υπόλοιπο Καλοκαιριού εύχομαι και για σένα :-)

Levina είπε...

Αλοίμονο Πέτρο μου, το χάνω το μεγάλο μας Τσίρκο; μήπως κομμάτι του δεν είμαι κι εγώ ;
Σ ευχαριστώ πολύ, καλά να περνάς σου εύχομαι :-)

Levina είπε...

Kάτι καλαβαίνω κι εγώ μικρό μου Βάιλι... αυτό το ξεπερνάνε το ζω, το ζούμε στον υπέρτατο βαθμό και το χειρότερο είναι όταν γίνεται και στις προσωπικές μας σχέσεις.
Θα τα σκεφτούμε όλα αυτά ξανά μετά τον Αύγουστο... έχουμε τόσο χρόνο εμπρός μας για να συζητάμε για τα ''εντός μας'' :-)

Φιλιά πολλά αγαπημένο μου
να μου είσαι καλά !

Levina είπε...

Ola Marie :-)
Ευχαριστώ για την επίσκεψη, μου άρεσε πολύ το μπλοκ σου και οι προτάσεις για διακόσμηση που έχεις.

Beijos!

nikosmous είπε...

Να περάσεις ένα υπέροχο καλοκαίρι μαγικό με την οικογένειά σου και τα ξαναλέμε πάλι με τα πρωτοβρόχια!
Χαρούμενο καλοκαίρι για πάντα!:-)

nikiplos είπε...

κι εκεί στα θαλασσόξυλα που θα συναντάς περιστασιακά, ίσως και αναπάντεχα μην ξεχνάς μέσα τους βαθιά έχουν σμιλεμένες ψυχές... αφουγκράσου τις κι ύστερα με αγωνία θα περιμένουμε να μας πεις τα λόγια τους, περασμένα μέσα από το δικό σου βλέμμα... καλά να περνάς, φιλιά...

Levina είπε...

Νίκο μου σ΄ ευχαριστώ για τις ευχές σου...η σκέψη μου είναι συχνά κοντά σας, στο Σοφάκι σου ... εύχομαι του χρόνου το Καλοκαίρι όλα να είναι διαφορετικά για σας, όλα καλύτερα, φωτεινά, ευλογημένα.

Καλές μέρες να έχετε :-)

Levina είπε...

Θα έχω πολλά να πω σαν ξαναγυρίσω nik. αφουγκράζομαι ήχους, μαζεύω εικόνες, μυρωδιές, αισθήσεις, ψίθυρους ... όταν νοιώσω έτοιμη θα γυρίσω και θα σας τα πω όλα όσα άκουσα, όσα ένοιωσα, όσα είδα.
Σε φιλώ κι εύχομαι κι εσύ να περνάς καλά όπου κι αν είσαι... ότι κι αν κάνεις :-)

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ κάνω αποτοξίνωση τον τελευταίο καιρό, αλλά μου λείψατε και πέρασα να πω ένα "καλό καλοκαίρι". Ελπίζω να περνάς υπέροχα! Περιμένω να μοιραστείς μαζί μας ελληνικές, γαλάζιες, λευκές εικόνες όταν επιστρέψεις. Για να μου λείπει λίγο λιγότερο η Πατρίδα.

Φιλιά από το ξενιτεμένο σου :)

Kate'sCakeBox είπε...

Αγαπημένο Λεβινάκι...δεν πρόλαβα να σου ευχηθώ καλό καλοκαιράκι γιατί έλειπα για διακοπές,είμαι εδώ όμως να σε καλωσορίσω όταν επιστρέψεις λουλουδάκι μου..μαγεύομαι όταν μπαίνω εδώ-πραγματικά μου έλειψες-..και κατα σύμπτωση ήμουνα ήδη μαγεμένη απο ένα άλλο blog-που είσαι κι εσύ μέλος του φίλου Χρυσόστομου(Αστροσύννεφο)γιατί διάβασα ένα κείμενό του με τίτλο Ηλιαχτίδα και με ενθουσίασε..όπως με ενθουσιάζεις κι εσύ γιαυτό στο είπα καθώς και αρκετοί φίλοι απο τη γειτονίτσα μας με αστείρευτο ταλέντο..σου στέλνω την αγάπη μου και αγκαλίτσα όταν επιστρέψεις κοριτσάκι μου..

Kate'sCakeBox είπε...

Κι όμως τώρα μόλις είδα ότι σου είχα στείλει πριν φύγεις...το είχα ξεχάσει εντελώς..

Astrosynnefo είπε...

Αυτά τα πρωτοβρόχια να ξερες πως τα περιμένω...

Levina είπε...

Έστω και μετά από τόσες μέρες που έλειπα, σ ευχαριστώ Αγριμάκι μου... κουβάλησα πολλές εικόνες στα μπαγκάζια μου και η αποτοξίνωση ξεκαθάρισε την σκέψη που ήταν γεμάτη τρικυμίες...
Να είσαι καλά ξενιτεμένο μου :-)

Levina είπε...

Γλυκιά μου Κate οι διπλές ευχές πιάνουν καλύτερα ... έτσι λέει ο μύθος :-)
Σε φιλώ και σ΄ ευχαριστώ πολύ !

Levina είπε...

Αστροσύννεφό μου θα ρθουν ... δεν θα τα γλυτώσουμε :-)
Σε φιλώ κι εύχομαι να περνάς καλά !

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...