4.1.14

Αναμένοντας







Έχεις μετρήσει άραγε τις ατέλειωτες σιωπές
τις νύχτες που με χέρια γυμνά από τον ουρανό
αρπάζαμε τ αστέρια και την πείνα μας
χορταίναμε μ αυτά τα μικρούλικα τα τόσο δα
αστραφτερά πετράδια που λιώναν σαν ζαχαρωτά
Ήταν σκοτεινές οι θάλασσές μας  γεμάτες ψάρια
που μάτια είχαν μοχθηρά κι η βάρκα μας παλιά
στ  ατέλευτο ταξίδι μας σάπιζε κι τρίζαν οι αρμοί 
καθώς τα κουπιά την λάσπη των βυθών αναδεύαν
κι εσύ /  το χέρι άπλωνες
ακλούθησες των σειρήνων το θανατερό τραγούδι
χιλιοσκόρπισε στα κύματα μια άγρυπνη σελήνη

Άξαφνα χάθηκες / με  μια στρεβλωμένη λογική
καταδύθηκες στ απύθμενα βάθη  των παραμυθιών
βρύα και λειχήνες σκεπάζουν εκεί τ αρχαία δέντρα
και στην ομίχλη χάνονται οι περιπλανώμενες ψυχές


Μάταιη η αναμονή για λίγο ακόμα να σε δω
Βούλιαξα το σώμα μου στα σκοτεινά νερά‘
Δεν επέστρεψες ποτέ.




                                                 Levina





24 σχόλια:

Velvet είπε...

Οτι αξιζει επιστρέφει

Καλημέρα

Leonard Cohen - Waiting for the miracle

Ανώνυμος είπε...

Επιστρέφει, στη μνημη μας.
Ωσπου να χαθεί στη λήθη.

Καλή χρονιά Λεβίνα!

serenata είπε...

Αν δεν επιστρέψει ίσως δεν αξίζει να περιμένεις...

Φιλάκια πολλά:))

serenata είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ελενα Λ. είπε...

Οτι έχει περάσει απο την ζωή μας και έχουμε δει τα αστέρια μαζί του, μένει πάντα μέσα μας δεν φεύγει ποτέ Λεβινάκι μου!
Αυτό φτάνει και προχωράμε!
Είδαμε τα αστέρια μαζί του!
Τα φιλιά μου τρυφερό κορίτσι!

Levina είπε...

Velvet νομίζω πως έχεις καταλάβει τον θαυμασμό μου για τον Cohen :-)
Σ ευχαριστώ ...

το ίδιο νομίζω κι εγώ... αλλιώς ας πάει στο καλό του...

Καλή εβδομάδα ...








Και κάτι που δεν αξίζει ... για να συνεχίσω από το παραπάνω σχόλιο Περηφανή μου... ας πέσει όσο πιο γρήγορα γίνεται στην λήθη μη μας τρώει και την ψυχή !
Καλή εβδομάδα καλή μου :-)






Serenataki η ζωή συνεχίζεται ....
καλή εβδομάδα να έχεις κοριτσάκι μου :-)







Aυτά τ αστέρια σαν να με προβληματίζουν λιγάκι Ελενά μου... είμαστε σίγουροι πως βλέπαμε τον ίδιο ουρανό ; Εδώ σε θέλω :-)
Σε φιλώ κοριτσάκι μου γλυκό και σ εύχομαι καλή εβδομάδα ....





agriomeli είπε...

"Δεν θελω" του ειχα πει.
"Δεν θελω να μη επιστρεψεις"
Και αυτος ο ποθος
δεν εισακουστηκε ποτε
απο καμμία συγκυρια
για ν'ανταμειψει το "συμπαν" μου.
Σου αφιερωνω λογακια απο τραγουδι:
"με διαβαταρικα πουλια
ερωτα να μη πιανεις
γιατι 'ναι διαβαταρικα
και γρηγορα τα χανεις"

https://www.youtube.com/watch?v=wXF74ndeDpY

Καλη νυχτα!

ΦΛΩΡΑ είπε...

ΑΧ αυτή η πένα σου...
κάνει θαύματα.
Γράφε και μη σταματάς.
Σε φιλώ

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Ένας κύκλος που κλείνει για ν' αρχίσει ένας νέος. Νομίζω πως το σφράγισες με τους στίχους σου. Αν και μελαγχολικό, αφήνει μια γεύση λύτρωσης...
Καλή Χρονιά να έχεις Λεβίνα μου!







airis είπε...

Υπάρχουν φορές που δεν χρειάζεται να επιστρέψει. Αν έκανε τον κύκλο του; Ποιος ξέρει;
Κι αν βούλιαξε το σώμα ...θα σηκωθεί!

Η μουσική σου με τσάκισε περισσότερο από τα λόγια σου αυτή τη φορά.
Φιλιά πολλά Λεβίνα μου! ♥

Levina είπε...

Αναρωτιέμαι Μελένια μ
...φταίει κι αυτό με τα διαβατάρικα πουλιά που μου θύμησες...
μήπως καλύτερα να μη φτάνει η φθορά του χρόνου σε τίποτα; μήπως να τελειώνουν όλα νωρίς και πότε πονά πιο πολύ η ανθρώπινη ψυχή ; στο λίγο ή στο πολύ ;
Εγώ ένας απλός παρατηρητής και παράδοξος ερμηνευτής των αποριών μου είμαι... δεν ξέρω και πολλά....
:-)









Όσο υπάρχει μυαλό και χέρι Φλωράκι μου όλο και κάτι θα βγαίνει από αυτά τα δυο....
Να είσαι καλά κοριτσάκι μου
Καλημέρα κ καλή εβδομάδα :-)










Aυτό με τους κύκλους το σκέφτομαι πολύ Κανελλάκι μου, που αρχίζουν και που τελειώνουν κι αν τελειώνου ή γίνονται σπείρες που χορεύουν σε έναν αέναο χορό μεταξύ τους...
Τα φιλιά μου και τις ευχές μου
για καλή εβδομάδα :-)









Αριστάκι μου το ξέρεις καλά πως η μουσική κάνει θαύματα... από μόνη της μπορεί να σε απογειώσει ή να σε ρίξει στα Τάρταρα...
Επιβάλλεται να σηκώνεται το σώμα... για την ψυχή πάλι λίγοτερο εύκολο αλλά η ζωή συνεχίζεται !
Καλή εβδομάδα να έχεις :-)

Άιναφετς είπε...

"Ευλογημένος αυτός που δεν προσδοκά, δεν θα απογοητευτεί ποτέ"... Βούδας.
Εύχομαι Εύη μου, η νέα χρονιά να γεμίσει τη καρδιά σου χαρά και χαμόγελα... και το "αναμένοντας" να παραμείνει απλά τίτλος ενός πανέμορφου ποιήματος!
ΑΦιλάκια καρδιάς! :)

nikosmous είπε...

Δεν ξέρουμε τελικά τι 'ναι καλό και τι όχι σ' έναν χωρισμό κι αυτός που θα στο πει θα 'ναι μόνο ο εαυτός σου.Μερικές φορές πέφτει κι αυτός σε λάθη... ξεγιελιέται... ξεχνιέται.Καλό θα 'ναι ό,τι φεύγει να μην το κρατάμε όσο καλό κι αν είναι.Παραμονεύει συνέχεια κι αυτός ο κίνδυνος της εξάρτησης, που 'ναι πιο χειρότερος κι από έναν αποχωρισμό!
Καλή χρονιά με φώτιση κι ευλογία Λεβίνα μου να περάσεις με υγεία πάνω απ' όλα μαζί με τους αγαπημένους σου και μακριά από σκοτεινά νερά!Να 'σαι πάντα καλά!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλή χρονιά με υγεία κ αγαπη
κρίμα που ξεκίνησες έτσι μελαγχολικά τη χρονιά σου και τη μπλοκοχρονιά σου

ΛΙΛΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ)
http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2014/01/blog-post.html

Levina είπε...

Nομίζω μαγισσούλα μου πως θέλω να την κάνουμε από κοντά αυτή την συζήτηση ... να μου εξηγήσεις με τις δικές σου γνώσεις την διαφορά της ελπίδας από την προσδοκία ...
Όσο για το υπόλοιπο ναι, είναι ένα κομμάτι από την συλλογή των στίχων μου και χαίρομαι ιδιαίτερα που το βρίσκεις όμορφο :-)
Φιλιά πολλά γειτονοπούλα μ ...










Και μετά Νίκο μου πράγματι δεν γνωρίζεις αν είναι εξάρτηση ή κάτι παραπάνω, κάτι πολύ βαθύτερο που σε κρατά δέσμιο ... ή μήπως το ξέρουμε αλλά αρνούμαστε να δούμε την αλήθεια κατάματα;
Έχω την εντύπωση πως η φίλη μου η Στεφανία εδώ θα απαντούσε πως πάντα ξέρουμε αλλά δεν θέλουμε να παραδεχτούμε αυτό που ξέρουμε :-)
Καλημέρα Νίκο να είσαι καλά ...





Levina είπε...

Δελφινοκόριτσο καθόλου κρίμα γιατί η θεματολογία του μπλοκ μου έχει να κάνει αποκλειστικά σχεδόν με τις συλλογές των στίχων μου ... σημασία έχει αν αυτό που διαβάζει κάποιος του δημιουργεί συναισθήματα, του δίνει έναυσμα για σκέψη, για συζήτηση επάνω στο θέμα, του δίνει εικόνες κι από εκεί και πέρα το δυσάρεστο ή το ευχάριστο υπάρχουν αναπόσπαστα κομμάτια της ζωής μας ακόμα κι όταν δεν τα λέμε ή τα δείχνουμε.
Το ότι περιέχουν μια δόση μελαγχολίας οι στίχοι δεν σημαίνει Δελφινάκι μου πως ζω μέσα στην μελαγχολία... βρίσκω απίστευτα ενδιαφέρουσα την ζωή και όσα περιβάλλουν τον κόσμο μου :-)
Βρήκα ευκαιρία να τα γράψω αυτά με αφορμή το σχόλιό σου κοριτσάκι μου και τις παρεξηγήσεις που πολύ συχνά δημιουργούνται όταν κάποιος διαβάζει στίχους ή μικρά διηγήματα στα μπλοκ.
Ελπίζοντας να μη σε κούρασε η απάντηση και να μη σε μελαγχόλησε περισσότερο από τους στίχους, σε φιλώ και σου εύχομαι καλή εβδομάδα :-)











Μαγιουμάκι μου και ποιός δεν έχει μετρήσει τις νυχτερινές ώρες (αυτές είναι που μοιάζουν ατέλειωτες) και μάλλον είναι αυτή η αναμονή που δίνει θεικές διαστάσεις σχεδόν σε εκείνον που απουσιάζει και το ακόμα χειρότερο είναι να είναι σωματικά εκεί και ψυχικά να απέχει έτη φωτός... Ποιός αλήθεια γνωρίζει το καλύτερο και το χειρότερο στις ανθρώπινες σχέσεις;

Και όπως λέω πάντα... η ζωή συνεχίζεται !

Καλημέρα Μαγιουμάκι μου
να είσαι καλά και να προσέχεις τον εαυτό σου :-)

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Eυχαριστώ Λεβίνα μου για την εξήγηση σου...και συγνώμη αν σε έφερα σε άσχημη θέση με το σχόλιο μου..αυθόρμητο μου βγήκε, δεν εννοούσα κάτι άσχημο..αγαπώ το μπλοκ σου και όσα γράφεις ..Καλή εβδομάδα

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημενη μου....πολλα τα αισθηματα που ξυπνανε οι νοσταλγικοι σου στιχοι!
Η μουσικη με "στελνει"!!!!
Στ'αστερια; Στα βαραθρα; Δεν εχει σημασια....
Ισως τελικα ο καθενας ζει τον δικο του μικροκοσμο με τον δικο του τροπο! Καθενας κοιμαται στα χαμομηλια του κ αλιμονο του αν ξυπνησει κ δει οτι κοιμοταν μονος του τελικα.....
Μα κ ποση ευτυχια μπορει κανεις να μοιραστει;;;;;; Καθενος η καρδια κανει τα πιο ομορφα ονειρα ακομη κ αν νομιζει οτι τα ισομοιραζεται με το ετερον ημισυ!
Καποιοι λενε οτι "ολα ειναι στο μυαλο"!
Χαρα σε εκεινους που απτην θεωρια περνανε στην πραξη! Με οποιο τιμημα!!!
Κλεινω με ενα αγαπημενο μου αποφθεγμα....(θελει εμβαθυνση για να το συνδεσεις με τους υπεροχους στιχους σου, μα δεν σε φοβαμαι εσενα!!!! ;-))
"IT NEEDS GUTS TO BE NUTS!!!!"

Vailie*
(καλη χρονια ειπα;;;;;;;:-P)

Kate'sCakeBox είπε...

Μαγική αρχή για την νέα χρονιά αγαπημένο μου Λεβινάκι..ξεκλειδώνεις τα συναισθήματα τα μεταφέρεις στην καρδιά μας..ο στίχος μοναδικός απογειώνεται μέσα σε σιωπές που ξαφνικά γίνονται μουσικές ..εμμονές που παλεύουν να βγούν στο φως..μελαγχολικό και ευαίσθητο..υπέροχο.φιλάκια σου στέλνω και την αγάπη μου!

ellinida είπε...

υπέροχο

Levina είπε...

Δελφινοκόριτσο καθόλου δεν ήρθα σε δύσκολη θέση... το αντίθετο, μου έδωσες την ευκαιρία να πω δυο πράγματα παραπάνω σχετικά με αναρτήσεις που έχουν να κάνουν με στίχους ή διηγήματα...
Να είσαι καλά και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :-)

Levina είπε...

Ta είπες όλα μικρό μου Βάιλι…. Τι να προσθέσω εγώ ; λίγες λέξεις μόνο … καταλαβαινόμαστε όσοι πίσω από τους καθρέφτες μπορούμε να κοιτάμε και τα λόγια δεν φτάνουν να ερμηνέψουν όσα πιάνει η σκέψη κι η ψυχή.... με όποιο τίμημα...
Καλό βράδυ αγαπημένο μου και … καλό Σαββατοκύριακο :-)







Μπαίνω με φόρα στην καινούργια χρονιά γλυκιά Καίτη θέλοντας να προλάβω τον χρόνο ... όχι πως θα τα καταφέρω μια και εκείνος μου ξεγλυστρά αλλά θέλω να φτάσω στο τέλος έχοντας ξεκλειδώσει όλες τις πόρτες :-)
Σ ευχαριστώ και σε φιλώ
καλό Σαββατοκύριακο να έχεις ...







Σ ευχαριστώ ellinida μου, να είσαι καλά ...
καλό Σαββατοκύριακο σ εύχομαι :-)








Lia είπε...

πολύ πολύ όμορφο για ακόμη μία φορά το ποίημά σου!

"Ότι αξίζει επιστρέφει";!
δεν συμφωνώ απόλυτα με τον κ. Velvet, έχω την αίσθηση ότι συνήθως αυτά/οι που δεν αξίζουν επιστρέφουν, και όχι τόσο εκείνα/οι που αξίζουν!

Να ευχηθώ καλή χρονιά αν και καθυστερημένα!
Χρόνια πολλά!
Να είσαι πάντα καλά, για να χαίρεσαι τους δικούς σου ανθρώπους! Εύχομαι ακόμη, καμία θλίψη να μην χτυπήσει την πόρτα σου εφέτος, και η χαρά να περιμένει κάθε πρωί να ανοίξεις τα παραθυρόφυλλα του σπιτιού σου για να ακούσει μια *Καλημέρα*!!

Ένα όμορφο βράδυ εύχομαι!

Levina είπε...

Υπάρχει άραγε κανόνας Λία μου σε όλο αυτό;
Μήπως σημασία έχει εμείς τι νοιώθουμε και τι αντέχουμε ;


Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και μακάρι να γίνουν πραγματικότητα ... Θα λέω μεγάλες Καλημέρες να ταξιδεύουν στα πέρατα του κόσμου :-)

Σε φιλώ ...
να είσαι πάντα καλά ...

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...