27.1.14

Σ Αγαπώ Σου Λέω


                                                                         
painting by Malcolm Liepke


Έρωτά μου /  Μελένιε  μου έρωτα
στους ίσκιους μιας πόλης έρημης σ αναζητώ
στων χαλασμάτων τις σκοτεινές ρωγμές / κι εσύ
μια κούπα χρυσαφένιο μέλι να κυλάς
σαν λάζο σπλαχνικό  πληγές γλυκοχαράζεις
Κοίτα πως περιφέρομαι με θολωμένη την ματιά
σαν της ψυχής τ  αντάριασμα ηδονικά προστάζει
να βαριοκλείσουνε τα βλέφαρα
σαν μέλι να σταλάξεις στο ραγισμένο μου κορμί,
τους ώμους, τα στήθια, την κοιλιά,
στις άκριες των ποδιών χέρια ανονείρευτα ασελγούν
καταβροχθίζοντας  κορμί και θέληση
π  ανήμπορα παραδομένα σε νάμα ηδονοστάλαχτο
κείτονται σε κοίτη τρισκότεινου ποταμού /
άγριου χειμάρρου / άπνοα στα βάθη σου
δροσολογούν τα διψασμένα χείλη

Σ αγαπώ σου λέω / τυφλά σε αγαπώ
Στον ίσκιο σου   ξοδεύω την ψυχή μου
τα πρώτο σου χαμόγελο κρατώ /τον ήχο της φωνής σου
το βραδινό αθάνατο φιλί που πλάγιασε στην γλώσσα μου
το θρόισμα των πόθων μου  δίπλα στο προσκεφάλι
Σ αγαπώ σου λέω / τυφλά σε αγαπώ
Την μνήμη διαγράφω /το παρόν δεν ζω
το αύριο ονειρεύομαι μ έρωτα να σε πίνω / να μεθώ
Μελένιε γλυκοστάλαχτε έρωτά μου


Συλλογή – Σπουδή στον Έρωτα
                             Levina



Υγ. Είναι το κομμάτι που έστειλα στο  2o Συμπόσιο Ποίησης

Θα ζητήσω συγνώμη αλλά τα σχόλια θα μείνουν κλειστά 
γι αυτή την ανάρτηση, εφ όσον αυτά τα ποιήματα
ήδη έχουν σχολιαστεί .





Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...