21.9.11

Καβάλα παν' στην εκκλησιά

καβάλα προσκυνάνε...

Αξία έχεις όταν  λιβανίζεις μοναχός τον εαυτό σου
ή όταν σε λιβανίζουν?

Αξία έχεις όταν σε λιβανίζουν γιατί μοιράζεις καραμέλες
σε χρυσόχαρτα  ή γιατί μοιράζεις  φως, γνώση, ζωή?

Αξία έχεις όταν αναγνωρίζεις  την μοναδικότητα σου εσύ
ή όταν την αναγνωρίζουν οι άλλοι?

Αξία έχεις όταν  αναγνωρίζουν  την μοναδικότητα σου 
οι  πραγματικά Μοναδικοί  ?

Αξία έχεις όταν κυνηγάς  να πιάσεις την κορυφή  και  χτίζεις 
σκαλοπάτια στην ακροθαλασσιά για να πατήσεις?

Αξία έχεις  γιατί  σου έπεσαν οι παρωπίδες μεγάλο νούμερο,
δεν βλέπεις γύρω σου και νομίζεις πως μόνο  ευθεία
πάει ο δρόμος και το χαίρεσαι ?

Αξία έχεις  γιατί  ζεις  σαν  απλός άνθρωπος και ονειρεύεσαι 
ότι είσαι ο master of the universe?

Αξία έχεις γιατί εσύ κόλλησες αυτή την ετικετούλα 
στον εαυτό σου?

Δεν είναι  Quiz, ούτε Test
Μερικές απλές απορίες  είναι ,
αόριστες και χωρίς προορισμό
και χωρίς να περιμένουν απαντήσεις!

Μου ήρθαν  έτσι χύμα στο μυαλό
καθώς  σκεφτόμουν.... διάφορα
και ξαφνικά 
μου  ήρθε να φωνάξω…. Ξεκαβαλάτεεε .

Μετά  όμως το σκέφτηκα καλύτερα και είπα στον εαυτό μου.
-        και γιατί να το  φωνάξεις ??

Γιατί να  καταστρέψεις  τις  φωνητικές σου χορδές ,
αφού έτσι και αλλιώς τις αυταπάτες δεν μπορείς
να τις καταστρέψεις!!

Οπότε  Καληνύχτα σας (πρωί είναι αλλά τι σημασία έχει?)
Αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει  ποτέ!

 


Η εικόνα με τα γαιδουράκια άσχετη αλλά μου άρεσε !
Εξ άλλου εγώ σε χωριό ζω, υπάρχουν ακόμα εδώ αυτά τα συμπαθέστατα τετράποδα και έτσι…
από καλό λάδι μπορεί να μη ξέρω αλλά
από καλά γαϊδούρια ξέρω!!

Που ταιριάζουν στο κείμενο ( αν λέγεται αυτό κείμενο )??
Μια φίλη  απο  την Λάρισσα μου είχε πει κάποτε
πως όσους ανήκουν  στις πιο πάνω περιπτώσεις
τους κολάνε στο χωριό της την ρετσινιά...
Στον γάιδαρο καβάλα...

υγ.  η συμπαθέστατη γιαγιά στην πρώτη φωτογραφία μια χαρά είναι  επάνω στο μεταφορικό της μέσον και  καθόλου δεν την αφορούν τα γραφόμενά μου.









8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τωρα ρε μαγισσουλα μου εμενα θα με
συγχορεσεις αλλα επιδει ζω στα Χανια και εχω και
ελιες ξερω απο λαδι αν και δεν θα επρεπε το καταλαβενω αλλα δεν φταιω εγω ρε μαγισσουλα
Το θεμα βεβαια ειναι οτι ξερω και πως ματωνει καποιος για να το μαζεψει. χαχαχα μου θυμησες και αλες δουλειες που εχω το κε@#$@@! μου.
Ολοι εχουν την αξια και φυσικα ενα επιπεδο.
Μονο που οπως και το πατομα επιπεδο ειναι ετσι και η σιοπη μπορει να πουλησει και να αγορασει καποιον
Γι αυτο εχεις δικιο μην χαλασεις τις φωνητικες σου χορδες για κανεναν και για τιποτα.

Φιλια ομορφοπαιδο να περνας καλα μαγισσουλα μου

Levina είπε...

Φιλιά πολλά παγωτοξωτικό μου
και εσύ να περνάς καλά και τι λένε?
καλή σοδιά?
καλό λάδι?
καλοφάγωτο???
άντε να πω αυτό που ξέρω..

καλό βράδυυυυ

Ανώνυμος είπε...

Λεβίνα μου...

συχνα πυκνα θελουμε να φωναξουμε.. και μετα αναρωτιομαστε γιατι να το κανουμε?..τι θα γινει?

ομως ποτε δεν ξερεις..

καλο βραδυ καλη μου με φιλια που διαρκως αναρωτιουνται.

Levina είπε...

Καλημέρα Σ αγαπώ μου

αντί να φωνάζω καλύτερα να γελάω !
να γελάω με την ψυχή μου !

φιλιά καλή μου να έχεις μια όμορφη μέρα.

Levina είπε...

Nelson

Thank you for visiting my blog dear, course will come to visit yours.
Have a nice day

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΓΑΙΔΟΥΡΑΚΙΑ! ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!

Maria Villioti είπε...

Αξία έχει πως η γιαγιά στο γαϊδουράκι φοράει NIKE!!! χα,χα! Άρα είναι trendy! Αυτό μετράει σήμερα! Και όσο κι αν όλοι φαίνονται να αναθεωρούν λόγω των καταστάσεων,φοβάμαι πως μόλις συνέλθουμε εκεί θα γυρίσουμε.

Levina είπε...

Kαλημέρα Μαρία μου
η γιαγιά στο γαιδουράκι έχει ένα τόσο αθώο και ευχάριστο πρόσωπο που μου άρεσε πολύ, ειλικρινά δεν είχα προσέξει το παπούτσι!!! ξεχασμένο στο χωριό θα ήταν απο κανένα εγγόνι...
Βασικά το θέμα ήταν τα διποδα γαιδούρια, όχι τα άλλα τα original!! χαχαχαχα....

φιλιά, Καλημέρες και καλή μας εβδομάδα.

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...