24.2.12

Σου ... Μου ...




,λεισμένος σε ένα δωμάτιο
εκεί είναι η θέση Σου
Χορεύω στο φεγγάρι
εκεί είναι η θέση Μου
Έκλεισες την πόρτα πίσω σου και
πέταξες το κλειδί
Βγήκα από τα σκοτεινά δωμάτιά σου και
παίρνω βαθιές ανάσες
Τα δάχτυλα σου τρέχουν στο πληκτρολόγιο
γράφεις μια ιστορία
Τα πόδια μου γδέρνονται  στ’ αλώνι του φέγγους
φέρνω γύρες μέσα στην νύχτα
Oι σκέψεις στροβιλίζονται  στο κεφάλι σου
προσπαθείς να θυμηθείς, να τα γράψεις όλα
Oι σκέψεις μου πετάνε ελεύθερες πάνω από την πόλη
προσπαθώ να τα ξεχάσω όλα σου
Tα όνειρα σου κατακρεούργησες με κοφτερό  σπαθί
μακριά σου πέταξες την σπίθα της έμπνευσης
Τα όνειρα μου στην γυμνή αγκαλιά μου τα κλείνω
μακριά σου τα κρατώ  για να  μη  γίνουν πληγές
Κρατάς  στο θησαυροφυλάκιο σου κλειδωμένο
το κλειδί της ελευθερίας σου
Κρατώ στα χέρια μου  τον ουρανό μου
κάθε νύχτα που γεμίζει το φεγγάρι
Αοσμες, άνοστες, κενές οι λέξεις
που τυπώνεις στην λευκή σελίδα
Αστέρια, μάτια , φωτιά, αίμα, κορμί, ζωή
όσα βλέπει απόψε το φεγγάρι
Οι λέξεις
σε κοροϊδεύουν
ανάβεις τσιγάρο
γελάνε μαζί σου
πίνεις μια γουλιά ποτό
σε κυνηγούν
τις κυνηγάς
σου κρύβονται
τις ψάχνεις
σε προσπερνάνε
τις χάνεις
αν σε λυπηθούν
θα σου δείξουν τον δρόμο
για να βρεις  την έμπνευση
τότε θα γράψεις την ιστορία Σου
... Μου



Levina

foto - 
draped-by-the-moonlight-she-came-to-you-her

14 σχόλια:

Apokalipsis999 είπε...

Προτιμώ το χορό,
από τη γραφομηχανή!
Προτιμώ το φως του φεγγαριού
από το πορτατίφ του γραφείου!
Οι λέξεις δεν αντικαθιστούν
την εμπειρία!
Την περιγράφουν μόνο!
Η ιστορία δεν είναι λέξεις
δεν είναι αναμνήσεις και καταγραφή.
Είναι αίσθημα
και εμπειρία στο χρόνο,
που ζητά παρουσία!
Αρκεί να θέλει κανείς να μεθύσει...

Lyriel Bee είπε...

Άχαρες είναι οι λέξεις όταν τις ζορίζεις για να βγουν ...
Καλό ξημέρωμα Λεβίνα μου :)

Εωσφόρος είπε...

ίσως η ιστορία ξεκινήσει από εκείνη τη στιγμή...

καλή σου μέρα

Ανώνυμος είπε...

Κυνηγώντας τις λέξεις λοιπόν...
Γνωστό το κυνήγι. Συναρπαστικό για όσους καταγίνονται συστηματικά με αυτό.

Μου άρεσε η μικρή ανατροπή στο τέλος. Τουλάχιστον εγώ σαν ανατροπή το πήρα, ότι ενώ υποτίθεται ότι μιλάς για κάποιο άλλο πρόσωπο, μιλάς τελικά για σένα.
(στο κείμενο πάντα)

Ianos είπε...

Υπεροχο...Εμενα με αγγιξε και αυτο μου αρκει...Σαν να βρηκα μεσα του στοιχεια του εαυτου μου...Να εχεις ενα ομορφο πρωινο!!!Πολλα φιλια!!! ::::::)

Levina είπε...

.... Και όταν δεν το έχεις ζήσει
πως να το περιγράψεις ?
.... όταν δεν έχεις μεθύσει ποτέ
πως να παραστήσεις τον μεθυσμένο?

Καλημέρα Σταμάτη μου, να είσαι καλά :))

Levina είπε...

άχαρες, ανούσιες, ασύνδετες σαν κορμί
δίχως ραχοκοκκαλιά ...

Καλημέρα μπισκοτάκι μου γλυκό
σου στέλνω τα φιλιά μου :))

Levina είπε...

...Το "ίσως" αγκαλιασμένο με την "ελπίδα"...
ίσως... ποιός ξέρει?

Καλημέρα κοριτσάκι μου
να είσαι καλά :))

Levina είπε...

Noμίζω πως είναι και το συναρπαστικότερο όλων
να καταθέτεις το είναι σου και κάθε μόριο
σκέψης να περνά απο τα ακροδάχτυλα για να δοθεί
σαν ανάγνωσμα και το κυριώτερο... να καταφέρει
να μεταδώσει συναισθήματα που νοιώθεις...
Στο κείμενο μπορώ να παίζω μόνη μου επάνω
στην σκηνή όλους τους ρόλους, εκεί δεν
χρειάζομαι άλλα μέλη στον θιασό μου.
Εγώ πρωταγωνιστής, δευτεροτρίτος ρόλος
και μαζί κομπάρσος....

Καλημέρα Gip μου
τα φιλιά μου, να είσαι καλά :))

Levina είπε...

Τα στοιχεία που βρήκα
διαβάζωντας τον Ιανό :))

Tα φιλιά μου και ...
να είσαι καλά !!!

Levina είπε...

συγνώμη....διαβάζοντας...

EmmL είπε...

Πάντα οι λέξεις....
Αυτές αγαπούν
Αυτές μισούν
Αυτές διώχνουν
Αυτές δημιουργούν
Αυτές ονειρεύονται...
Τι θα κάναμε χωρίς αυτές?

Levina είπε...

Όχι αυτές καλέ μου Emm
εμείς τα κάνουμε όλα αυτά...αυτές είναι
απλά τα όπλα μας! χωρίς αυτές μάλλον δεν
θα είχαμε μπεί ούτε στα σπήλαια ακόμα :))

Tα φιλιά μου, να περνάς καλά !!!

Ανώνυμος είπε...

υπέροχο Εύη μου!!

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...