16.1.13

Κλέφτης Σπουργίτης






                                                                              Sulamith Wulfing (1901-1989)




Κλείνουν τα φώτα της πόλης γύρω σου
ήρθε κι αυτή η νύχτα κι είναι ο θόλος τ΄ ουρανού
άδειος από τ΄ αστέρια κι ένα φεγγάρι ολόγιομο
σου γνέφει έξω απ΄ τις ανοιχτές τις πόρτες
απόψε να μην κοιμηθείς, θα έρθω να σε πάρω

Δικό σου αστείο είναι αυτό πως με τα φτερά μου
να πετάξεις θες "  να που με  της σκέψης σου 
την μορφή θα υπάρχω αδέσποτος σπουργίτης 
στην κάμαρα σου ψάχνω να σε βρω
στο μισοσκόταδο που κρύβεσαι και γράφεις
για κάποια όνειρα φθηνά ρετάλια που απέμειναν


Πιάσε την άκρια του φτερού μαζί μου να πετάξεις
γητεύτρα των ουρανών μαζί μου θα σε παίρνω
ανάμεσα στα σύννεφα την ώρα που με τα δάχτυλα
τις ώρες στο μεσονύχτι θα μετράω
κι οι άνεμοι θ΄ αφρίζουνε ανάμεσα τους σαν περνάμε
το ψέμα σου θα ξεντυθείς, μια φλέβα αίμα θα ΄σαι

Πετώντας τον γύρο της γης θα κάνουμε ώσπου
το πρώτο άστρο της αυγής πάνω στης επιθυμίας
τον τόπο να μας βρει στην αγκαλιά του γιασεμιού
να ξαποσταίνουμε απ΄ το μακρύ ταξίδι τότε θα
κλέψω ένα κομματάκι ζουμερό αχλάδι  να σε ταΐσω 
κι ένα κεράσι κόκκινο λαχταριστό,
ένα σπόρο από καρπούζι μαζί θα μοιραστούμε
 και γλέντι θα κάνουμε τρικούβερτο με
μια αρωματισμένη φλούδα από πεπόνι

Τα μάτια σου κράτα κλειστά για λίγο ακόμη , Ξημέρωσε
Από ένα ζαχαρωμένο τριαντάφυλλο θα κλέψω
μια σταγόνα από σιρόπι στο Αντίο μου να βάλω
δεν θ΄ αναπνέω, θα σωπαίνω, μακριά θα φτερουγίζω
κι εσύ … μέχρι να  ξαναβραδιάσει  θα έχεις ξεχάσει
ετούτο το ταξίδι στο φτερό του κλέφτη σπουργίτι.




Levina






12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα ..υπέροχη ανάρτηση με άγγιξε

serenata είπε...

Το όμορφο Λεβίνα μου!
Ο,τι έπρεπε για τη σημερινή μέρα!!
Θα μείνω με το ζαχαρωμένο τριαντάφυλλο....
Υπέροχη εικόνα.

Σε φιλώ:))

ΦΛΩΡΑ είπε...

Φαντάζομαι ένα ταξίδι στο φτερό του κλέφτη σπουργίτι, γατζωμένη πάνω του με φόβο να μην πέσω... σ' ένα σπουργίτι που σκοπό του έχει να με πάει ταξίδι. Εμένα και τα όνειρά μου.
Ούτε παραμύθι να ήτανε που το άκουσε μικρό κοριτσάκι. Τόσο εξιδανικευμένη εικόνα και τόσο αγνά αισθήματα αποπνέει.
Καλημέρα Levina μου.

vailie είπε...

Τρυφερο σαν την ψυχουλα σου..
Κ κει στην ακρη απτο γλυκο σου παραμυθι σε μια μερα που κυλαει σαν εφιαλτης,πιαστηκα απτο φτερο του κ κολλησα κοντα στην καρδουλα του...
Να την ακουω να χτυπα καθως γλιστρα απαλα στο ονειρο....

:-*

Λιακάδα ☼ είπε...

Ρεσιτάλ ρομαντισμού... και λυρικότητας... και γω υποκλίνομαι και χειροκροτώ...
Μπράβο φιλενάδα! Πάλι έγραψες!!
Καλό ξημέρωμα να έχουμε!!

Levina είπε...

Kαλημέρα Αφροδίτη μου ...
ίσως ήταν η μέρα γιατί εγώ κολυμπούσα στην δική σου μοναδική ανάρτηση :))

Levina είπε...

Μια έκρηξη γεύσης αξέχαστης τα ζαχαρωμένα ροδοπέταλα ... μπορούν να σε ταξιδέψουν στον κόσμο των παραμυθιών serenata μου :))

Levina είπε...

Kαλημέρα Φλωράκι μου,
σαν τον κλέφτη της Βαγδάτης ο ασήμαντος σπουργίτης κάνει ότι θέλει, χωρίς περιορισμούς στον χρόνο, στους καιρούς ... σκανταλιάρης, φωνακλάς, κοροιδιάρης , απερίσκεπτος πολλές φορές ... να γίνεσαι ένα μ΄ αυτόν και να πετάς σαν σε όνειρο ... για όπου να ΄ναι :)

Levina είπε...

Αν μείνεις κοντά του θα τον ακούς και να γελά vailie μου, να φωνάζει την ευτυχία του μέσα στην σιέστα του μεσημεριού για την παρέα που θα του κάνεις στα ταξίδια του :)

Levina είπε...

Καλημέρα Λιακαδάκι μου
να μου είσαι καλά και κοίτα έξω σήμερα που βγήκε ο ήλιος ! πόσο πιο όμορφα φαίνονται όλα!!!

φιλίίί μεγάλο για μια όμορφη μέρα
να έχουμε :)

Ανώνυμος είπε...

Πολύ λυρικό, πολύ τρυφερό...
Χαίρομαι που σε ξαναβρήκα...

Σκούντα με ! Σκουντάς ωραία ! :)

Levina είπε...

Κι εγώ χαίρομαι που εμφανίστηκες, αρκετά έλειψες .... θα σκουντάω :))
να μη ξεχνιόμαστε εεεε??

Η ΠΟΡΤΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι επιστρέφω για να κλείσω μια πόρτα. Σε όλους εσάς που γεμίσατε την ζωή μου με φως, με γέλιο με  συγκίνηση, ...